Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_guro_*
Skrevet

Jeg er 23 år. Har samboer som er borte 5 dager i uka grunnet jobb og jeg føler meg SÅ ensom p.g.a det.

Har heller ingen venner igjen her siden alle er flytta:( Det er en liten plass så er ikke noe slags kurs tilbud som jeg heller kan delta på. Eneste jeg gjør om dagene er å gå på jobb og komme hjem etter det og bare sitte inne og vente til det blir sent så jeg kan legge meg. Har dere noe forlsag til hva jeg kan finne på slik at dagene går litt fortere? Jeg kjeder meg ihjel!!

Videoannonse
Annonse
Gjest TittTitt
Skrevet

Har du ingen du kan begynne å være med på jobben? Begynne å trene, eller meld deg inn i en klub..? Må da være noen du kan prøve å bli bedre kjent med, som du snakker litt med om dagen?

Gjest Gjest_guro_*
Skrevet
Har du ingen du kan begynne å være med på jobben? Begynne å trene, eller meld deg inn i en klub..? Må da være noen du kan prøve å bli bedre kjent med, som du snakker litt med om dagen?

På jobben jobber bare folk som er en del eldre enn meg så tror det kan bli litt vanskelig:S Siden jeg bor på en liten plass er det hverken treningssenter, klubber eller noe for folk på min alder. Utorlig kjipt. Hadde omså meldt meg på malerkurs om det hadde fantes, bare for å være sosial, men akk...:S

Skrevet (endret)

Trening er fint, ja :) Ellers kan du jo få deg en hobby, ringe venner og familie og skravle, lese bøker, se filmer, gå på kafé og lese avisa ...

Edit: Ser det ikke finnes treningssentre, men det går jo an å jogge/gå turer også :)

Endret av Lilith
Gjest TittTitt
Skrevet

Er alle på jobben gamle? Hvor gammel er du da? Der jeg jobber har jeg blitt kjent med en dame som er ca 15 år eldre meg, men hun er en slik jeg kan besøke for å drikke kaffe/te eller spise eller gå på kafe eller shoppe. Hun er og driiit kul, og veldig ungdommelig av seg. Kan jo være det er en som er slik på din jobb?

Ellers må du bare ringe vennene du har fra før, vis det absolutt ikke er noen der.. Eller gjerne flytte nærmere dine venner? Spiller vel ikke så stor rolle hvor dere bor, da samboeren din er vekke 5 dager i uken?

Gjest Gjest_guro_*
Skrevet
Trening er fint, ja :) Ellers kan du jo få deg en hobby, ringe venner og familie og skravle, lese bøker, se filmer, gå på kafé og lese avisa ...

Edit: Ser det ikke finnes treningssentre, men det går jo an å jogge/gå turer også :)

Jeg går turer etter jobb noen ganger, emn selv det synes jeg begynner å bli kjedelig nå, ser det samme dag ut og dag inn. Er ikke meninga å være så negativ, men jeg ser så mørkt på dagene nå:(

Gjest hyggelig
Skrevet

Hva med å begynne med en hobby du kan gjøre på egenhånd?

Strikking, hekling, kryssord, scrapping, kortlaging, smykkelaging, lage adventskalender til noen etc? Så har du iallefall noe å finne på hvis ettermiddagene blir lange...

Evt kan du jo foreslå å gjøre noe med de gamle på jobben. Kanskje foreslå fredagspils eller strikketreff eller noe. Tilby å passe barna til noen? Da kommer du iallefall litt ut av huset og får sett litt folk.

Gjest Gjest_guro_*
Skrevet
Hva med å begynne med en hobby du kan gjøre på egenhånd?

Strikking, hekling, kryssord, scrapping, kortlaging, smykkelaging, lage adventskalender til noen etc? Så har du iallefall noe å finne på hvis ettermiddagene blir lange...

Evt kan du jo foreslå å gjøre noe med de gamle på jobben. Kanskje foreslå fredagspils eller strikketreff eller noe. Tilby å passe barna til noen? Da kommer du iallefall litt ut av huset og får sett litt folk.

Scrapping er en ide ja :) Kan jo passe tantebarna mine oftere..er bare så lang vei dit eneste, men men..flere ideer?:P

Skrevet (endret)

..

Endret av thapara
Skrevet

Støtter Thaparas siste forslag! Jeg har fått et nytt liv etter jeg fikk hund, har heller ikke mange venner og særlig ikke her hvor jeg bor nå. Men etter at jeg ble hundeeier er jeg ute og flyr på treff eller trening eller hundeklubben flere kvelder i uka. For ikke å snakke om hundeutstillinger i helgene i sommerhalvåret. Dessuten er det noe helt annet å gå tur nå, sååå koselig. :hjerte: Men det forutsetter selvfølgelig at man interesserer seg for hund da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...