Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Hvor får jeg kjøpt MANU klær? Jakker, bukser, t-skjorter +++ ? Helst på nett:) Og noen som har forslag ti hvilke produkter som hadde slått an hos en 20 år gammel mann?
Glynis Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Drakt, såklart. Garantert originalutstyr finner du i den offisielle webshopen. Synes ikke det tar seg ut med noe særlig annet enn drakt, eventuelt en treningsgenser eller en t-skjorte.
Gjest Cederic Rueben Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 hvorfor vil du kjøpe sån dritt ?. Kjøp noe av et skikkelig lag og ikke det elendige dritt laget der.
Gjest ts Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Hehe, fordi han holder med manu vel;) jeg har hvertfall ikke peiling, så skal ikke si noe verken for eller i mot jeg
Glynis Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Pfft, la nå tullingen fortsette å holde med laget han uheldigvis har valgt. Alle vet jo at red devils-supportere ender opp i helvete uansett.
Gjest Cederic Rueben Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Pfft, la nå tullingen fortsette å holde med laget han uheldigvis har valgt. Alle vet jo at red devils-supportere ender opp i helvete uansett. Det er der de hører hjemme
Gjest Cederic Rueben Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Hehe, fordi han holder med manu vel;) jeg har hvertfall ikke peiling, så skal ikke si noe verken for eller i mot jeg Si at han må begynne å holde med et skikkelig lag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå