Silli Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 hei hei, jeg trenger virkeli å piffe opp filmhylla, å vil gjerne ha tips til sånne koselige jentefilmer, , typisk romantiske komedier, hvor alt ordner seg til slutt hehe, noen forslag, ? åpen for de meste :D
Gjest blueberryhill Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 -hvordan bli dumpet på 10 dager -hitch -thelma&louise -tiny tiptoes -Magisk møte på Manhattan -Along came Polly -Just Married -Alle elsker Mary Var de jeg kom på i farten
Gjest Gjest_June_* Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 -She's all that -Two weeks notice -Notting hill -Runaway bride -Ti ting jeg hater ved deg -Dirty dancing -Love actually -A lot like love
Gjest Gjest_carla_* Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 -min beste venns bryllup -just like heaven
Lise_ Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 (endret) -dirty dancing 1 og 2 -just like heaven -livet med Helen -Bridget Jones -Notting Hill -mean girls -50 first dates -princess diary -she`s all that -wedding date Endret 28. oktober 2008 av Lise_
Mamma1 Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 PS. I Love You.... Må jo være årets jentefilm, nydelig.. En EKTEmann- Patrick Dempsey mmm Sex in the city
Gjest Wind Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Never Been Kissed er den eneste jeg kommer på. Grease, kanskje?
Lise_ Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 ja selvfølgelig PS I love you er jo kjempesøt
Anglofil Skrevet 29. oktober 2008 #11 Skrevet 29. oktober 2008 Bridget Jones's Diary Bridget Jones - The Edge of Reason Love Actually Never Been Kissed Pretty in Pink Clueless Pretty Woman Muriel's Wedding Lover Come Back 10 Things I Hate About You An Affair to Remember Avanti! The Beautician and the Beast Possession Bleak House The Bridges of Madison County Brief Encounter The Cutting Edge Dirty Dancing Doktor Zhivago Down with Love Drive Me Crazy You've Got M@il Emma (1996) Evig din Fever Pitch First Daughter For Love or Money Sense and Sensibility Frankie & Johnny Grabben i graven bredvid Hitch I dine sko Jane Eyre 2006 Maid in Manhattan Northanger Abbey (2007) Mansfield Park (2007) Persuasion (2007) While You Were Sleeping My Big Fat Greek Wedding Must Love Dogs North & South Notting Hill Nynnes dagbok Out of Africa Pride and Prejudice (1995) Roman Holiday The Remains of the Day: Special Edition Sabrina (1954) Shadows In the Sun Shakespeare Retold Shopgirl Sound of Music Spanglish Summertime Under the Tuscan Sun The Way We Were The Wedding Planner When Harry Met Sally Win a Date With Tad Hamilton Wives and Daughters Working Girl Mvh Yvonne
Leanne Skrevet 1. november 2008 #12 Skrevet 1. november 2008 Serendipity er kjempefin! Ser den rett før jul hvert år... siden filmen begynner med at to stk møtes på et kjøpesenter rett før jul.... Den beste jentefilmen ever!
Gjest Gjest_diva_* Skrevet 1. november 2008 #14 Skrevet 1. november 2008 Anbefaler hele boxen med "Six feet under" for lange jentekvelder /uker:)
Kissin Skrevet 2. november 2008 #15 Skrevet 2. november 2008 What Happends in Vegas The Holiday The Notebook PS I Love You
solsikkepiken Skrevet 2. november 2008 #16 Skrevet 2. november 2008 Amelie Den er kjempesøt, hvertfall hvis du liker franske filmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå