Gå til innhold

Lang flytur med toåring

Gjest *Blåbær*

Anbefalte innlegg

Gjest *Blåbær*

Hei!

Vi skal reise til Australia med vårt to år gamle barn.

Har du gode råd til hvordan vi kan gjøre reisen så "smertefri" (både for barn og medpassasjerer) som mulig?

Jeg har kjøpt inn litt leker og mat som han liker. Dette skal posjoneres utover turen, men ettersom turen tar 30 timer, hadde jeg satt pris på gode råd :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest reiseglad, ikke innlogget
Hei!

Vi skal reise til Australia med vårt to år gamle barn.

Har du gode råd til hvordan vi kan gjøre reisen så "smertefri" (både for barn og medpassasjerer) som mulig?

Jeg har kjøpt inn litt leker og mat som han liker. Dette skal posjoneres utover turen, men ettersom turen tar 30 timer, hadde jeg satt pris på gode råd :jepp:

Oj, det hørtes utfordrende ut....

Første gang vi reiste (nesten) så langt, var minstemann 4 år. Hun så da på film, hadde med eventyr og barnesanger på mp3-spiller, spiste gulrøtter og kanelsnurrer (hun likte ikke flymaten), vannflaske, bøker, kosedyret og en liten reisepute. Har dere ikke vurdert stopover i Asia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Blåbær_*

Takk for svar :)

Stop over i Asia høres fristende ut, men er dessverre ikke aktuelt i vårt tilfelle da vi reiser til Australia i jobbsammenheng.

Vi får heldigvis reise på business, så antar litt mer komfortabelt enn det ellers kunne være.

Nå har jeg kjøpt inn litt leker og mp3-spiller med Båten Elias-historier. Favorittbøker og DVD er pakket i håndbagsjen sammen med litt favorittmat.

Ellers har jeg bestilt barnemåltid på flyene, så håper det faller i smak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest reiseglad, ikke innlogget
Takk for svar :)

Stop over i Asia høres fristende ut, men er dessverre ikke aktuelt i vårt tilfelle da vi reiser til Australia i jobbsammenheng.

Vi får heldigvis reise på business, så antar litt mer komfortabelt enn det ellers kunne være.

Nå har jeg kjøpt inn litt leker og mp3-spiller med Båten Elias-historier. Favorittbøker og DVD er pakket i håndbagsjen sammen med litt favorittmat.

Ellers har jeg bestilt barnemåltid på flyene, så håper det faller i smak..

Spennende! Ha en fin tur,da. La oss få høre hvordan reisen gikk?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...