Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg får aldri neglelakk til å sitte. I går kveld la jeg to strøk med blank lakk, men etter å ha dusjet i dag tidlig, var halvparten borte. Dette skjer gang på gang...Trenger tips til hva jeg kan gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg får aldri neglelakk til å sitte. I går kveld la jeg to strøk med blank lakk, men etter å ha dusjet i dag tidlig, var halvparten borte. Dette skjer gang på gang...Trenger tips til hva jeg kan gjøre. Ta ett tynt lag, la det tørke. Ta et lag til, la det tørke. Ta deretter på overlakk! Det er ihvertfall det jeg gjør, og hvis jeg fortsetter å ta på overlagg hver 1-2 dag etterpå holder den seg fin i ca en uke:)
Gjest Raptuza Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Husk å ha heilt reine negler når du tar lakken på. Då festar den betre.
pittie Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 og evt bedre neglelakk om rengjøring og tynne strøk ikke funker
laperla Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 OPI har gode overlakker som sitter som støpt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå