Gjest ts Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Håret mitt er så kjedelig. Langt, glatt. Ikke et snev av fall engang. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å live opp litt? Noen produkter for fall/volum?
hufsa! Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Håret mitt er så kjedelig. Langt, glatt. Ikke et snev av fall engang. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å live opp litt? Noen produkter for fall/volum? Heia,kjøp en GHD tang du kan gjøre utrolig mye fint/stilig med den ;-))
Gjest Gl@mB@be Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Er ikke GHD en rettetang? Eller kan den brukes til å lage krøller også?
hufsa! Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Er ikke GHD en rettetang? Eller kan den brukes til å lage krøller også? Alle sier rettetang og den ser sånn ut men man kan lage krøller også,dødstilig!!Stylingtang heter det vel,ta å google det å se om du får opp noen snutter du kan sjekke ut..
Gjest Gl@mB@be Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Alle sier rettetang og den ser sånn ut men man kan lage krøller også,dødstilig!!Stylingtang heter det vel,ta å google det å se om du får opp noen snutter du kan sjekke ut.. Ah, ok
Pialill Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 har nøyaktig samme type hår som deg, jeg har bare gitt opp tanken på å få til noe annet enn fall i håret mitt:P for å få fall tar jeg rett og slett å går ut av dusjen (etter å ha vasket det og brukt balsam i tuppene) og føner håret uten å gre det i det heletatt. Så bruker jeg bedhead voks, ikke mer enn halvparten av størrelsen til en ert, hvis ikke blir det fett, og frodeler det jevnt i håret, fra undersiden og ut. Lar seg lett gjøre ved å stå fremoverbøyd det er også lurt å føne det mens du står fremoverbøyd, dermed blir hårene "løftet" fra hodekallen og du får mye mer volum. Jeg har prøvd krøller mange ganger, men hvis håret ditt er likt mitt så er det borte igjen etter en times tid, og da er det ikke vits å fortsette å prøve... hehe... hvis du absolutt skal prøve på krøller bør du ta skum i håret når det er vått, og føne det tørt før du lager krøller og sprayer hver krøll etter den har blitt ferdig i rettejernet. og du bør alltid ha med hårspray i vesken og spaye annenhver time for å sørge for at det holder.... du kan jo legge deg med hårruller og da, men pass på at håret ditt er litt foktig og at du har skum i, så må du spraye godt etter hver gang du tar ut en rull... og sprayer videre utover dagen... hehe mer styr med krøller enn det er verdt... syns jeg i hvertfall:P lykke til=)
hufsa! Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har jo kun retta for er litt klaua med hår..men nå er jeg beg og vippe det ut på sidene,inn og man kan lage store krøller og små.Hyl om hva du syntes om du finner noe.Morro å høre hva du syntes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå