Gjest Mzfire Skrevet 12. juni 2003 #2 Skrevet 12. juni 2003 Det kan det godt hende at det er. Håper en moderator flytter denne til personlige meldinger. Da er det sikkert flere som ser den
enslig_ung_mor_til_2 Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2003 åy.... :o oki det finnes regler for slikt.. jeg hadde kansje ikke lov til å stille et slikt spørsmål i dette forumet???..... jayja.. begynners feil
Gjest Lea Skrevet 13. juni 2003 #4 Skrevet 13. juni 2003 Slike spørsmål får man gjerne stille i forumet. :D Jeg flytter den over til Barn og Familie jeg, så får du kanskje flere svar. Lea (moderator)
asterix Skrevet 13. juni 2003 #5 Skrevet 13. juni 2003 Det kan det godt hende at det er. Håper en moderator flytter denne til personlige meldinger. Da er det sikkert flere som ser den ? Jeg f.eks er så godt som aldri inne inne på "personlige meldinger". Har kikket der en eneste gang i løpet av min tid her på KG tror jeg. Ikke alle som har KG som en "venninneklubb" og da blir "personlige meldinger" ganske lite interessant.
Snupzy Skrevet 13. juni 2003 #6 Skrevet 13. juni 2003 Jeg er 22 år og alenemamma til en liten jente på 9 mnd:) selvfølgelig verdens skjønneste :blunke: Hvor gammel er du da? og dine barn?
Gjest salma Skrevet 13. juni 2003 #7 Skrevet 13. juni 2003 Jeg er 23 år og alenemamma til ei skjønn jente på fire. Du, da?
enslig_ung_mor_til_2 Skrevet 13. juni 2003 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2003 Blir 23 i Juli.. mor til 2 gutter på 2 og 4 år.. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå