Gjest Gjest_Gina_* Skrevet 27. oktober 2008 #1 Del Skrevet 27. oktober 2008 Beskriv stilen din! 1) Hvordan vil du definere stilen din? Hvorfor har du denne stilen?(eventuelt disse stilene) 2) Hvor/hvem henter du inspirasjon fra? 3) Hvor handler du klær? 4) Hva er viktigst med klærne du kjøper? Komfort eller utseendet? 5) Hva er ditt beste stil-tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 27. oktober 2008 #2 Del Skrevet 27. oktober 2008 1) Kjole kjole og kjooole. Jeg elsker kjoler og de kler kroppen min veldig bra, samt jeg føler meg penere og mer feminin. (men kler meg i joggebukse og t skjorte hjemme, og jeans iblant) 2) Fra 50 talllet og pin-up damer, møbler, stilene gjennom de siste århundrene, blader, nettet, osv. 3) Overalt, helst fra utlandet, ebay feks, lager selv også. 4) Begge deler. Kjøper helst kjoler i myke ikke-kløende stoffer. 5) Stiltips? hm.. Pynt deg mer! bruk mer kjoler og skjørt. Bruk lang tid på å finne klær som passer din kroppsfasong. Se på 50 tallet, og sammenlign med den stilen norge har idag, som gjerne består av rufsete hestehaler og joggebukser. Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 27. oktober 2008 #3 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) 1) Hvordan vil du definere stilen din? Hvorfor har du denne stilen?(eventuelt disse stilene) Jeg har litt den bibliotekarstilen. Trange skjørt, feminine kjoler, dressbukser, perler. Innimellom klassiske mørke jeans. Pumps, støvletter og ballerinasko er standard skotøy. Lubber rundt i joggis hjemme da 2) Hvor/hvem henter du inspirasjon fra? Fra moteblader og folk jeg ser på gata. 3) Hvor handler du klær? På de fleste "vanlige" butikker. Liker å kjøpe dyre klassiske ting men finner også veldig mye fint på H&M. Styrer unna brukt. 4) Hva er viktigst med klærne du kjøper? Komfort eller utseendet? Kommer ann på hvilket humør jeg er i den dagen. Har masse fine behagelige klær, men har masse som bare er fint også. 5) Hva er ditt beste stil-tips? Liker ikke gi tips da alle er forskjellige og kler forskjellige ting. Men syns norske damer kan bli flinkere til å kle seg etter fasongen sin. Og tights er ikke fint og har aldri vært det heller!!! Endret 27. oktober 2008 av Snorkefrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå