Gå til innhold

Hvilken hold in strømpebukse mener du er den beste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da er julebordsesongen rundt hjørnet og da er det på med kjolene.

Jeg trenger virkelig råd til hvilken hold in strømpebukse som er best på å holde spesielt inne mage og lår.

Hadde en som var bra (husker ikke hva den het) men der gikk "strikken" midt på magen og når jeg satt fikk jeg en pølse der he,he

Ikke noe spesiellt stilig.

Noen strømpebukser man slipper dette med tro?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet

Den til pierre Robert er ihvertfall jeg kjempe fornøyd med! Nesten blitt litt avhengig av å gå med den under klærne til hverdags også :P

Skrevet

Takk for svar!

Den til pierre Robert er ihvertfall jeg kjempe fornøyd med! Nesten blitt litt avhengig av å gå med den under klærne til hverdags også :P

hvor får jeg kjøpt denne og hva er ca pris?

Lindex sine. Litt dyre, men gode.

Hva er ca pris her?

Skrevet

Pierre Robert finner du på matbutikker som obs, mega osv. tipper prisen ligger på en hundrings.

Dere som har prøvd denne, strammer den mye rundt magen? Jeg liker Orublu sine, men jeg får en skikkelig vom, siden strikken strammer inn, og så blir det en stor vom under. Ja, dette var forståelig!! ;) Og jeg er brukbart slank...

Skrevet

Spanx!!!

Gå inn på www.figleaves.com og søk etter spanx. De finnes i forskjellige utgaver etter behov.

Skrevet
Pierre Robert finner du på matbutikker som obs, mega osv. tipper prisen ligger på en hundrings.

Dere som har prøvd denne, strammer den mye rundt magen? Jeg liker Orublu sine, men jeg får en skikkelig vom, siden strikken strammer inn, og så blir det en stor vom under. Ja, dette var forståelig!! ;) Og jeg er brukbart slank...

den strammer rundt magen, men ikke sånn at det er ubehagelig syns jeg da. Jeg har litt stor mage og pleier å dra den til helt under puppene. Da får jeg en fin og stram mage uten valker! hehe.

Den koster ikke fullt en hundrings. 60-70 kr.

Men det som er dritt med sånne tynne strømpebukser er at de blir ødelagte etter en gang! irriterende!

Skrevet

Oroblue sine som selges på Cubus. De er ekstremt små i størrelsen, så jeg må opp en størrelse når jeg kjøper dem.

• 1 år senere...
Skrevet

OROBLU sir jeg bare!!!

Gå på Esthetique, de er fantastiske, de har

noen som kalles "Oroblu Repos" og noen som heter

"Oroblu Shock Up". De har flere av dette merket.

For min del er Repos BEST!

De er litt dyre, men holder lenge :)

• 1 år senere...
Skrevet

Hei alle sammen.. Vil bare si ifra om at jeg har prøvd hold in undertøyet og ble knall fornøyd. Trodde virkelig ikke at det skulle være så behagelig å ha på. Den jeg prøvde var california beauty. Det er noe jeg virkelig anbefaler å ta en titt på. Du finner Slim'n Lift california beauty hold in strømpebukse

• 5 måneder senere...
Skrevet

Pierre Robert sin versjon var jo nesten bare en vanlig strømpebukse. Ja.. Det er gjort noen små forandringer som gir et lite løft, men syns likevel ikke at det kan kalles en hold in strømpebukse.. Ser du for eksempel på California Beauty Slim'n lift, vil du se at det er en helt annen type strømpebukse. Jeg har prøvd mange andre "hold in strømpebukser" samt pierre robert, men det gir nesten ingen løft i forhold til California Beauty sin.

Prøv ut hold in strømpebukse selv her! Du kommer til å merke utrolig stor forskjell!!

Skrevet

Pierre Robert sin versjon var jo nesten bare en vanlig strømpebukse. Ja.. Det er gjort noen små forandringer som gir et lite løft, men syns likevel ikke at det kan kalles en hold in strømpebukse.. Ser du for eksempel på California Beauty Slim'n lift, vil du se at det er en helt annen type strømpebukse. Jeg har prøvd mange andre "hold in strømpebukser" samt pierre robert, men det gir nesten ingen løft i forhold til California Beauty sin.

Prøv ut hold in strømpebukse selv her! Du kommer til å merke utrolig stor forskjell!!

Oi, jeg hadde ikke orket å gå med noe sånt fast!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...