Gjest Gjest_Sara_* Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har en samsung-mobil, den burgunderfargede E370, og den er vel 1,5 -2 år. Plutselig er det nærmest umulig å høre personen i den andre enden. Det er så lavt, det var ikke sånn før. Har prøvd å trykke på knappen på siden mens jeg prater i tlf, men det hjelper ikke. Er det noen som kjenner denne telefonen, eller bare mobiler generelt, som kan fortelle meg hva som er galt? Veldig takknemlig for alle svar!
Gjest Gjest_Sara_* Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Dårlig kontakt på høyttaleren? Hva vil det si?
feuerstein Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 At ledningene som går til høyttaleren er løse, slik at ikke høyttaleren får de signalene den skal. Dine muligheter til å sjekke/reparere dette selv på en mobiltelefon er dessverre begrensede. Har du handsfreesett til den? Hvis handsfreesettet har den lyden det skal ha har du både funnet en måte å bruke telefonen på inntil videre og funnet ut ca hvor feilen ligger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå