Gå til innhold

30 Days

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet

Hei til alle dere som har prøvd eller har tenkt å prøve 30 Days!

Jeg jobber selv i en helsekostbutikk, og har solgt SINNSYKT mye av disse pillene.(Jeg er en vanlig arbeider, så jeg tjener ikke noe på å selge mange altså... dessverre) Har også hatt en god del kontakt med firmaet som har pillene, og snakket en del med mannen som er produktansvarlig (eksperten) for 30 Days. Dette er viktig å å med seg: Du kan gå på pillene i max 4 mnd på maxdose, dvs. 2 tabletter morgen og 2 tabletter på kvelden. Etter dette, hvis du ikke har forandret kosthold eller begynt å trene litt mere, så vil du legge på deg det du har tatt av deg. Dette er hvis du slutter helt med pillene. Du kan hvis du vil, gå på en vedlikeholdsdose på 2 tabletter per dag, i det uendelige nærmest. Etter 4 mnd på maxdose og 1 mnd på vedlikeholdsdose, så kan du gå opp på maxdose i 4 mnd igjen. Jeg er selv testperson på 30 days, og har nå gått ned 6 cm rundt midjen! TJOHOOO! Men, desverre virker ikke pillene for alle.. sånn er det også med legemidler. Hvis man skulle bli oppblåst, er det bare å proppe i seg noen tarmbakterier og litt svisker- så blir du fin igjen om litt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...