Gå til innhold

P-ring og oralsex

Anbefalte innlegg

Gjest Undis
Skrevet

Har nettopp begynnt å bruke P-ring, og så lurer jeg på en ting. Min mann og jeg er veldig glad i oralsex. Er det noen mulighet for at han får i seg hormonene fra ringen når han utfører dette på meg? Og i så fall; hva har det å si for ham?

Har lest alt som er mulig å oppdrive om P-ringen, men har aldri sett noe om dette temaet. Noen som vet noe eller har en god teori?

Tror foresten at han hadde hatt godt av litt kvinnelige hormoner. Har nemlig en liten drøm om å kunne kommunisere selv om tv-en står på eller avisen leses... :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger ikke p-ringen så langt inn at han ikke klarer å få tunga nær nok? Virker den ikke veldig lokalt?

Tviler på om det er noe problem, men du kan jo sjekke på www.doktoronline.no eller andre legesider.

Catzy

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg går også på denne ringen!

Merker dere noe når dere har sex?

Jeg kjenner at den bøyer seg litt... merkelig kjennes du i allefall! Tror ikke han kjenner noe, det er mere meg.. og den sitter langt opp, så jeg vet den ligger riktig..

Skrevet

Man må ha ringen inne minst 21 timer i døgnet for at den skal ha effekt. (Vet ikke hvorfor man eventuelt skulle finne på å ta den ut...) Jeg vet ikke hvor mye sex dere har (mer enn 21 timer i døgnet :o ), men for oss har det ikke vært noe problem. :wink:

Ringen virker ikke lokalt, hormonene tas opp i blodet via slimhinnene i skjeden. Derfra virker de som om man skulle tatt en pille bortsett fra at hormondosen er lavere enn vanlige p-piller.

Sånn ellers er vi fornøyd med ringen. Jeg glemmer at den er der.

Undis: Jeg tror dessverre ikke din mann vil endre personlighet om han fikk i seg en dose kvinnelige kjønnshormoner. Han kunne derimot komme til å få bryster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...