Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Er sminkekostene til f.eks. The Body Shop bedre enn H&M sine? Har koster fra begge steder, men kan ikke si at H&M sine koster er så fryktelig dårlige. Vurderer likevel å kjøpe Eyshadow Brush på TBS, for jeg liker godt at kostene kan stå og det virker som de varer lengre. Er dette et godt kjøp? Har Blender Brush fra før, men denne er litt stor til å legge skygge på øyelokket.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Etter at jeg kjøpte meg koster fra Chanel, synes jeg plutselig HM-kostene var ekstremt dårlige.
Hilde Christina Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Når det gjelder koster synes jeg egentlig du får hva du betaler for... ID, MAC og Bobbi Brown synes jeg har de beste kostene. Koster litt, men det er sikkert en grunn til det også
mari4ever Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Når det gjelder koster synes jeg egentlig du får hva du betaler for... ID, MAC og Bobbi Brown synes jeg har de beste kostene. Koster litt, men det er sikkert en grunn til det også øyenskygge kostene fra HM er elendige og kastet de for lenge siden meeen har koster fra både the body shop og depend og det er samme kvalitet:) Cosmpolitan sine øynenskygge koster du får kjøpt på Cubus er også veldig bra:)
Nemesis Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Etter at jeg kjøpte meg nye koster fra Clinique og Mac så står mine bodyshop koster ubrukte. Men smaken er vel som baken
mari4ever Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Etter at jeg kjøpte meg nye koster fra Clinique og Mac så står mine bodyshop koster ubrukte. Men smaken er vel som baken har ikke prøvd body shop sine øyenskyggekoster da. hvilke er best til øyenskygge av Clinique og MAC?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå