Shagga Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Er på jakt etter en(eller flere) butikker som selger t-skjorter. Og da noen som er litt kjappe med levering, siden jeg skal ha dem til neste tirsdag. Helst i Norge, men kan og godta utenlandet så lenge de kommer frem til tirsdag smile.gif Skal ha noen Obama og McCain t-skjorter til valget tirsdag, så om noen har noen forslag så hadde jeg satt pris på det
LauraPalmer Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Er på jakt etter en(eller flere) butikker som selger t-skjorter. Og da noen som er litt kjappe med levering, siden jeg skal ha dem til neste tirsdag. Helst i Norge, men kan og godta utenlandet så lenge de kommer frem til tirsdag smile.gif Skal ha noen Obama og McCain t-skjorter til valget tirsdag, så om noen har noen forslag så hadde jeg satt pris på det Ikke norsk men www.cafepress.com. Har handlet mye her, bra kvalitet og ett vannvittig utvalg :gjeiper:
Gjest nextlife Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Koodish er norsk, og har mye stilig
Shagga Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2008 Takk, men: "International orders may take up to 10 - 14 business days for delivery (2 business days process + 8-12 business days in transit)." Hva med norske butikker?
Gjest nextlife Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Kremt, jeg leste litt fort, og så ikke at det var spesielle t-skjorter du var ute etter :rødme: Endret 27. oktober 2008 av nextlife
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Hvis du ikke finner ut av det med butikker så kan du kanskje lage selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå