Gjest TS Skrevet 27. oktober 2008 #1 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har nå nok bonuspoeng til å ta en tur for to innen sone 1 el 2 (atså kan vi fly tur/retur til en destinasjon i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Estland, Litauen eller Latvia) Er det noen som har noen gode forslag? Har vært i både Stockholm og København flere ganger, og har egentlig ikke så lyst til å dra et sted i Norge heller. Så det heller litt mot Helsinki. Eller kanskje Riga eller Tallinn? Vi ser for oss en langhelg til våren/forsommeren (april/mai evt. juli) Er det noen som har noen tips om en hyggelig by å besøke? Gjerne erfaringer fra byene jeg nevner over, eller forslag om andre steder i landene nevnt over som jeg gjerne ikke har tenkt på engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #2 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvorfor ikke reise å oppleve julemarkedet i Tallin i nov/des? Det skal vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 29. oktober 2008 #3 Del Skrevet 29. oktober 2008 *misunnelig* Skulle veldig gjerne fått med meg julemarkedet, men har dessverre ikke mulighet til å komme oss avgårde før ut på nyåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 31. oktober 2008 #4 Del Skrevet 31. oktober 2008 Dersom dere ikke har et visst sted dere vil reise, ville jeg fulgt med på SAS' hjemmeside. Der kommer det jevnlig tilbud om bousreiser til halv "pris" (altså halvparten så mange poeng som vanlig). Da kommer dere plutselig mye lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 31. oktober 2008 #5 Del Skrevet 31. oktober 2008 Dersom dere ikke har et visst sted dere vil reise, ville jeg fulgt med på SAS' hjemmeside. Der kommer det jevnlig tilbud om bousreiser til halv "pris" (altså halvparten så mange poeng som vanlig). Da kommer dere plutselig mye lengre Ooo! Takk for tips. Det var jeg faktisk ikke klar over. Skulle vært klar over det litt før, skulle veldig gjerne vært klar over det litt før - nå har de tilbud til Dublin, en by vi har snakket om å besøke. Vi har hverken et klart tidspukt eller destinasjon klart, så ikke noe problem å hoppe på noe. Glimrende. Tusen takk Glitnir! Krysser fingrene for at det dukket opp et spennende reisemål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 1. november 2008 #6 Del Skrevet 1. november 2008 Hvor mange bonuspoeng pleier å gå med til en t/r Oslo-New York, (business) - noen som tilfeldigvis vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 1. november 2008 #7 Del Skrevet 1. november 2008 Skal du fly business til New York må du ordinært ut med 90.000 poeng. Uttaksoversikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå