Lune Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg skal kutte ut hormoner, så jeg lurer på hvilke kondomer er best?
Gjest a Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Tja.. Cho San er tynne, g gir mer følelse for oss gutta. Noen venninner av eg sverger til Näcken, den knudrete saken. Må dog legge til at jeg heller hadde sterilisert meg enn å bruke kondom. Bevares, det er jo fortsatt deilig, men når man vet hvordan det egentlig føles..
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 http://www.ripnroll.com/assortment.htm Finnes noe for de fleste, men det kan ta litt prøving og feiling for å se hva som klaffer best. Men det positive er at det er både mer kortvarig å prøve ut et kondommerke enn et p-pillemerke (en kveld, kanskje 2 i tvilstilfeller mot 3 måneder på hormoner) og potensiale for mye morro :-D
hysteria Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg skjønner at det er bedre for gutten uten kondom, men er det bedre for jenta også? Hva mener dere?
Gjest StockDama Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg skjønner at det er bedre for gutten uten kondom, men er det bedre for jenta også? Hva mener dere? merker ikke forskjell med og uten kondom på hankjønnet...for min del blir det bare mindre søl
Hinata Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg skjønner at det er bedre for gutten uten kondom, men er det bedre for jenta også? Hva mener dere? Jeg merker forskjell ja Kjenner bedre rykningene i det han kommer, også er det jo et sabla strev med disse kondomene da. Da får man nesten tåle å lekke sæd i etterkant
Gjest me Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg og partneren min har alltid brukt kondom fordi jeg ikke vil bruke hormonmidler på kroppen min. Det funker veldig greit:) Om jeg som jente vet at han ikke har kondom på er det så klart mer pirrende, men jeg kjenner ikke mye forskjell på om han har den på eller ikke (man er jo mer oppspilt på å få ting i gang). Uansett så blir man vant til å bruke kondom når man begynner å gjøre det, og mannen vil se på det som en vane å ta det på seg når man først vil holde på.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Hva med spiral/pessar o.l? Brukes det fortsatt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå