Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Lurer på hvorfor det er så mange jenter som snuser? Merker at flere og flere gjør det av mine venniner, å de har ikke røykt før.. Merker også ofte på fester at flesteparten snuser. Er det en slags ny trend det nå ?? Jeg selv synes det er stygt og ikke nå kult. Snus forbinder jeg med lesbiske, eller gutte jenter. Så hvorfor begynne å snuse?? Elegante damer som snuser er jo ikke nå sexy..?? Er det en slags macho ting?? Lufter bare noen tanker jeg ..
Gjest -Maggie- Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Det er vel mer naturlig å spørre hvorfor folk generelt snuser? Hvorfor skulle det være noe spesielt med at jenter gjør det?
Gjest *Mim* Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har ikke noe imot snus, men røyking synes jeg er ekkelt og low-life.
Gjest Sativa Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Jenter som snuser gjør det vel av samme grunn som menn vil jeg tro. De som plages av slikt får bare henge med de ikke-snusende jentene.
The Kitten Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Lurer på hvorfor det er så mange jenter som snuser? Merker at flere og flere gjør det av mine venniner, å de har ikke røykt før.. Merker også ofte på fester at flesteparten snuser. Er det en slags ny trend det nå ?? Jeg selv synes det er stygt og ikke nå kult. Snus forbinder jeg med lesbiske, eller gutte jenter. Så hvorfor begynne å snuse?? Elegante damer som snuser er jo ikke nå sexy..?? Er det en slags macho ting?? Lufter bare noen tanker jeg .. Jenter snuser av samme grunn som gutter.
Gjest virvelvind Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg sjønner hva TS mener, selv om det selvfølgelig er likt for alle. Jeg er vokst opp med at der er en manne-ting å snuse, slikt som gjør deg til kar osv. Så selv om jeg røyker har jeg til dags dato ikke prøvd snus og det frister ikke i det hele tatt. Kan ikke hjelpe for at jeg synes jenter som snuser er litt i overkant macho. Men nå synes jeg også det er ekkelt når menn snuser, så jeg gjør ikke forskjell der.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Jenter snuser av samme grunn som gutter. Hvorfor svarer du, når du bare hermer etter andre brukere?
The Kitten Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Hvorfor svarer du, når du bare hermer etter andre brukere? Jeg hermer ikke etter andre brukere. Jeg leste ikke noen av de andre svarene først. Hva er problemet ditt egentlig?
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #9 Skrevet 29. oktober 2008 De snuser nok av samme grunn som gutter ja. Og utrolig ekkelt er det - enten det nå er gutter eller jenter.
Gjest c18 Skrevet 29. oktober 2008 #10 Skrevet 29. oktober 2008 Dette er noe jeg får mye pes av venninnene mine som snuser, og de har sikkert all grunn til det, men jeg synes at jenter som snuser mister utrolig mye av feminiteten.. For meg er det greit om gutter snuser, men når jenter gjør det så synes jeg det bare er ekkelt.. Det er sikkert dårlig gjort, men er bare noen ting som jeg personlig ikke synes passer jenter... 90 % av alle på skolen min snuser og hvoror jenter også begynte det aner jeg ikke.. Men jeg synes det e lite klasse over en jente som drar opp snusboksen på t-banen eller liknende..
Olive Skrevet 29. oktober 2008 #11 Skrevet 29. oktober 2008 (endret) jeg synes det e lite klasse over en jente som drar opp snusboksen på t-banen eller liknende.. Skjønner ikke helt hvorfor jenter er greia her. Det er dritkvalmt og lavklasse med gutter som snuser også! edit: enorm skrivefeil. Endret 29. oktober 2008 av Snorkefrøken
Gjest pinkbunni Skrevet 29. oktober 2008 #12 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg snuser, og pleier ikke å få pes av det av mine veninner.. De eneste som sier noe er hvis vi f.eks. sitter en "gjeng" i en bil eller vedsidenav hverandre på bussen, og jeg tar opp snusboksen og de synes det lukter og blir dårlige. Da tar jeg hensyn, og husker på det til neste gang jeg skal være i "nærheten" av denne/disse personen(e). Jeg har snust i to år, og har utviklet en fin og god leppe, så hvis jeg har snus i, og ikke smiler, så er det ingen som ser at jeg har snusen i. De eneste kommentarene jeg har fått fra gutter om det er at de synes jenter som snuser er utrolig sexye. Men dette pleier å være på vorspiel eller fest og guttene gir masse andre komplimenter også, så det kan jo fint være et sjekketriks
nalaf Skrevet 30. oktober 2008 #13 Skrevet 30. oktober 2008 Lurer på hvorfor det er så mange jenter som snuser? Merker at flere og flere gjør det av mine venniner, å de har ikke røykt før.. Merker også ofte på fester at flesteparten snuser. Er det en slags ny trend det nå ?? Jeg selv synes det er stygt og ikke nå kult. Snus forbinder jeg med lesbiske, eller gutte jenter. Så hvorfor begynne å snuse?? Elegante damer som snuser er jo ikke nå sexy..?? Er det en slags macho ting?? Lufter bare noen tanker jeg .. Jeg var en veldig aktiv røyker før og samtidig blir de som er rundt en som røyker passivrøyker, så jeg testet ut d me snus selv om man ser litt sånn rar ut når man snuser er d på en måte bedre siden man ikke påfører andre rundt seg noen skade da..
-LilleFix- Skrevet 30. oktober 2008 #14 Skrevet 30. oktober 2008 Fordi flest menn snuser så er jenter som snuser litt for macho ? Javel. Jenter snuser av akkurat de samme grunnene som menn. Jeg vil nå si at hvor macho man er har med helt andre ting enn snus å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå