Gjest Gjest_Lala_* Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Leser dere andres dagbøker her inne? Jeg har tittet innom noen, men jeg skjønner ikke helt underholdningsverdien siden jeg syns de fleste skriver om hva de hadde til middag og hva de har gjort av husarbeid. Syns dere andre at dette er spennende, altså?
Gjest Siv Anita Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Leser dere andres dagbøker her inne? Jeg har tittet innom noen, men jeg skjønner ikke helt underholdningsverdien siden jeg syns de fleste skriver om hva de hadde til middag og hva de har gjort av husarbeid. Syns dere andre at dette er spennende, altså? Enig med deg. Ser ikkje heilt underholdningsverdien endå, har vore inne på utallige dagbøker og skumlest, men det er jo berre "idag stod eg opp, laga det og det til middag, støvsugde, såg en film og la meg." Alle (dei eg har vore innom iallefall) er jo like! Den dagen eg finne ei interessant dagbok skal eg heller lese den:)
Gjest kona Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg leser ikke dagbøker. Har ingen interesse og heller ikke tid til noe mer enn å blafre gjennom forumet et par ganger om dagen. Da prioriterer jeg selve forumet og innleggene her.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg leser ikke dagbøker. Har ingen interesse og heller ikke tid til noe mer enn å blafre gjennom forumet et par ganger om dagen. Da prioriterer jeg selve forumet og innleggene her. Jeg leser heller ikke dagbøker. Har vært innom og snust på dem, men ikke funnet noe interessant. Poenget med dagbøker er kanskje mer å bygge seg et nettverk på KG? Det å bli venner, eller holde venner oppdatert.
Gjest Gitte Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg leser noen dagbøker, men er sjelden innom andres dagbøker enn de jeg skriver med her. I min egen dagbok er det stort sett fjas om hverdagslige ting, og jeg kan godt skrive at "nå har jeg vasket det og det" eller hva jeg har laget til middag.. Ikke fordi jeg tror noen har interesse av det, men hvorfor ikke..
Gjest *Mim* Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg leser noen dagbøker fordi jeg "kjenner" brukerne. Det vil stort sett si at vi har et eller annet felles, da blir også dagbøkene mer interessante. Det tok mange år her inne før jeg gadd å lese dagbøker. Skriver dagbok selv også, og vet at det er mye husarbeid og småprat der. Skriver ikke for å underholde, men som tidsfordriv og motivasjon for meg.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Nei. Det er stygt å lese i andres dagbøker.
Gjest TittTitt Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Nei. Det er stygt å lese i andres dagbøker.
Suzy Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg leser - og skriver - i noen dagbøker. Skal innrømme at min egen ikke er av de aller mest spennende, men jeg leser i andres som jeg syns er interessante også bidrar jeg med en kommentar i ny og ne. Jeg har begynt å ferdes mer i dagbøker nå enn jeg gjorde før.
milla-mor Skrevet 27. oktober 2008 #10 Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Ingen av de dagbøkene jeg leser handler om middager og klesvask, ihvertfall. Men nå har jeg jo plukket ut de dagbøkene som inneholder mest mulig tøys, og flest mulig tullebukker. Hvis jeg skulle hatt en egen dagbok, så ville den inneholdt så mye svada at jeg har funnet ut at jeg like så godt kan la det bli med forslagene jeg har fått... "Livet... Døden... Oi! Nå ble jeg sulten!". Edit: Eller, forresten... De inneholder ganske mange hverdagslige ting, men de er veldig morsomme likevel. Kanskje det ikke handler om HVA man skriver om, men måten man skriver det på. Endret 27. oktober 2008 av milla-mor
Gjest Eurydike Skrevet 27. oktober 2008 #11 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg leser dagbøker. De handler stort sett om middager.
mann23 Skrevet 27. oktober 2008 #12 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg vil heller bruke en flammekaster mot mitt eget genitalie enn å lese dagbøker på KG.
Gjest -Maggie- Skrevet 27. oktober 2008 #13 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg leser et par stykker, som jeg har noe til felles med og/eller som jeg synes skriver godt.
Gjest Pupsilure Skrevet 27. oktober 2008 #14 Skrevet 27. oktober 2008 Egentlig er jeg ikke så interessert i dagbøkene, men det virker som at "alle andre" er det, så jeg har gitt det en sjanse, og begynt å lese et par stk. Har hatt flere selv også, som jeg har slettet etter kort tid.
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 27. oktober 2008 #15 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg leser et par stykker, som jeg har noe til felles med og/eller som jeg synes skriver godt. Samme her. Jeg leser godt over en håndfull bøker. Har lært mye innenfor mine egne interesseområder (og en del utenom også, hvilket bare er moro), og får ofte gode tips, råd og innspill på ting jeg lurer på. Har faktisk lært mye nyttig etter at jeg begynte å "henge" i dagbøker, og henter inspirasjon til f.eks trening og matlaging hos andre.
Gjest Zia Skrevet 27. oktober 2008 #16 Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Jeg leser dagbøker. De handler stort sett om middager. Jeg også! Faktisk leser (og skriver) jeg aller mest i dagbøker som handler veldig mye om middager! Dessuten var de ubegrensede mulighetene til å skrive om middager hovedårsaken til at jeg fikk dagbok selv. Endret 27. oktober 2008 av Zia
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #17 Skrevet 27. oktober 2008 En fast, og detter innom enkelte andre. Den jeg leser fast eri hovedsak pga at det er en person jeg bryr meg om, men ikke helt klarer ta kontakt med. Så dagboken er en grei nok måte å følge litt med på hvordan det går uten å blande meg for mye inn.
Mirabella76 Skrevet 27. oktober 2008 #18 Skrevet 27. oktober 2008 Eg har sjølv dagbok, og les og skriv i mange forskjellige dagbøker - og eg synst det er veldig kjekt! Føler at eg blir kjent med brukarar her inne på ein heilt annan måte, ved å følgja med i dagbøkene.
Gjest Lea Skrevet 27. oktober 2008 #19 Skrevet 27. oktober 2008 En fast, og detter innom enkelte andre. Den jeg leser fast eri hovedsak pga at det er en person jeg bryr meg om, men ikke helt klarer ta kontakt med. Så dagboken er en grei nok måte å følge litt med på hvordan det går uten å blande meg for mye inn. Blir ikke det litt feil? Hvis du kjenner vedkommende, så kan det jo hende at h*n ikke ville skrevet om enkelte ting, dersom h*n visste at du leste der. Har dagbok selv, og vil gjerne vite det, hvis noen kjenner meg igjen.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #20 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg kikker litt innom hvis jeg kjeder meg, men leser titt og ofte hos to stykker som slarver i vei om hverdagen sin. Han er egentlig litt lat når mor sjøl er hjemme, men så snart hun går ut døra og trekker hans evner til å være husfar i tvil, så fiser han rundt i huset og vasker, rydder og mater unge. Er sikker på at hun ergrer seg over at han får det til på egenhånd. (Neida, men de er litt ufrivillig morsomme ) Er sikker på at han vasker gulvet med ungen for å få tid til alt - to fluer i en smekk: rent gulv og aktivisering av unge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå