Bente Skrevet 12. juni 2003 #1 Skrevet 12. juni 2003 Jeg får ikke denne kjolen ut av hodet...grrr... http://www.sinceritybridal.com/2003/2950.htm :cry: Skal dra å prøve den når jeg engang får tid og blir frisk (/ligger til sengs med feber...brrr...fryser...) Er det noen som har giftet seg i den eller skal gifte seg i den??? Vil bare høre litt detaljer ... Klarer ikke vente....
@lfa Skrevet 12. juni 2003 #4 Skrevet 12. juni 2003 Skjønner godt at du ikke får den ut av hodet. Kjempenydelig.
Gjest Mzfire Skrevet 12. juni 2003 #5 Skrevet 12. juni 2003 Den er vakker, den kjolen Har sett på den lenge. Og jeg har tenkt på selv at når jeg gifter meg en gang kunne jeg tenkt meg å gifte meg i denne.
hallingbrud Skrevet 13. juni 2003 #6 Skrevet 13. juni 2003 Jeg har sett på den kjolen en stund jeg også, og klarer ikke å få den ut av hodet. Selv skal jeg ikke se på kjoler før til våren igjen, men Panayotis fra "Panayotis brudekjoler" i Kjøbenhavn skrev at kjolen antakeligvis blir å få tak i til neste år også (Håper han har rett!!) Prisen er 6400,- DKK hos panayotis, og kjolen er den mest solgte fra Sincerity i hele skandinavia...
Bente Skrevet 13. juni 2003 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2003 Bare håper den finnes til neste år.... Skal iallefall så fort jeg blir frisk dra å prøve den en plass. Hvis den er fin på, så tror jeg nok det blir den Har jo sett på masse andre kjoler og prøvd en haug, men ingen som liksom har falt skikkelig i smak... Kanskje jeg må ta en tur til Køben :) Noen som vet kjøpeprisen og leieprisen på salongene rundt i Norge??
brud i midnattsol Skrevet 13. juni 2003 #8 Skrevet 13. juni 2003 Jeg prøvde den da jeg var på kjole-leting; og likte den kjempegodt!! Her i Tromsø kostet den ca. 11000,- å kjøpe, og 5500,- eller 6000,- å leie. Hvis du liker den nå, ut i fra det bildet, tror jeg du kommer til å bli henrykt når du får prøvd den. Den er virkelig mye flottere "live"!! Lykke til :D :D
Fat Sally Lee Skrevet 13. juni 2003 #9 Skrevet 13. juni 2003 NYDELIG kjole! Ååååå vil gifte meg - NÅ!
Bente Skrevet 13. juni 2003 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2003 Noen som vet at den finnes i Harstad - sortland området?? og priser der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå