Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat vært i syden og fortvilte over at håret mitt blir helt jævlig på stranden. Jeg får fort fall når håret blir fuktig, har hår til skuldrene og litt lugg. Så rett og slett ut som et takras på stranda. Kan noen tipse om greie strandfrisyrer? Strikk, spenner e.l.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har akkurat vært i syden og fortvilte over at håret mitt blir helt jævlig på stranden. Jeg får fort fall når håret blir fuktig, har hår til skuldrene og litt lugg. Så rett og slett ut som et takras på stranda. Kan noen tipse om greie strandfrisyrer? Strikk, spenner e.l.?

Luksusproblem:P Skulle ønske jeg også kunne tenke på sånt i slutten av oktober;)

pariserflette?

Skrevet

Jeg trekker luggen bakover slik at skillen blir borte (blir lett solbrent der), fester med spenner. Resten av håret samles i hestehale eller flette. Pleier også å bruke en solspray først, da blir ikke håret like seigt og flokete når jeg bader.

Gjest Gjest_Ariadne_*
Skrevet

Bruk en tynn/smal hårbøyle slik at du får trukket panneluggen bort fra ansiktet. Da gjør det ikke noe om resten av håret er litt krøllete. Klem evt. inn litt hårkur eller et annet solprodukt for håret for å beskytte og "temme" det litt.

Skrevet

Jeg har ganske langt heelt rett hår. Har det bare i en stram hestehale, evt. flette. Har som oftest med meg flere strikker siden de har en tendens til å falle ut i vannet.

Skrevet

Som oftest bader jeg så ofte at håret er vått omtrent kontinuerlig. Jeg pleier å ha et tynt hårbånd som holder vekk panneluggen, og resten i hestehale eller knute.

Hvis jeg ikke bare tar et skjerf/skaut rundt hele sulamitten. Da funker det bra å ha i en hårkur (eller sånn blekespray for de som liker å herpe håret sitt) samtidig.

Ser som regel ikke ut, men så er jeg vanligvis på stranda for å ta meg godt ut etter ferien;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...