Gå til innhold

Bryllupsnerver

Gjest Gjest_Lille My_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lille My_*
Skrevet

Jeg skal gifte meg om under 3 uker nå, og grugleder meg! Jeg er ikke noe nervøs for akkurat det å bli gift (med verdens beste mann!), det er mer selve arrangementet jeg begynner å få litt nerver for! Det blir så rart å stå opp til en dag man har planlagt så mye og tenkt så mye på i nesten ett år! Hva om jeg ikke klarer å nyte det ordentlig? Hva om jeg bare griner hele dagen? Jeg er litt usikker på hvordan jeg kommer til å reagere nå når det nærmer seg, og på selve dagen. Noen andre som kjenner seg igjen i dette...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen. Hadde det på samme måte som deg, og særlig dagen før vi skulle gifte oss.

Hadde jo noen ekstra detaljer å ordne som å legge sangene på plass i lokalet etter å ha vært hos frisøren.

Var veldig i min egen boble, og liksom i en helt annen verden. Det kunne forloveren min si til meg da vi var hos frisøren sammen for å ordne hår og make up.

Jeg var vel små stresset frem til sermonien, og inntil jeg fikk se min fantastiske mann stå og vente på meg. Da kjente jeg at skuldrene sank og jeg fikk et bredt smil rundt munnen.

etter dette klarte jeg bare å slappe av og nyte dagen.

Du får bare stole på at forberedelser vil gå som planlagt så får du bare ta ting som det kommer.

Lykke til!

Gjest Gjest_Lille My_*
Skrevet

Takk NemoLinn, det var godt å høre. Håper det blir sånn for meg også. :-)

Skrevet

Hadde de nok på samme måte som du 3 veke før bryllupe. men den siste veka når alt begynte å ta form i bryllups lokale osv, so roa alt sej me mej i allefall :D

Men ej klarte seff å legge igjen mobilen min i daglivarehandelen før ej skulle til frisøren på sjølve dagen. so litt nerva va der nok :fnise:

Ej vil tru at du klare å nyte heile dagen, å om du grine.... Ka so? Ej sjøl trudde at de kom til å bli en dag der ej stort sett berre sippa... Men der tok ej feil... Klart nokre tåre blei fellt, men min mann fellte mykje fleire enn mej :rødme:

Men i ettertid når ej ser på filmen frå bryllupe, jau då kjeme mine tåre for fullt :)

So slapp av og nyyyyyt den siste tida før byllupe for den går so vanvitti kjapt. Plutseli e du gift og prøva å lure på kor i alle dage skal du få plass til alt du å din kjære he fått i bryllupsgave :gjeiper:

Lykke, lykke til, og på førehand gratulere til dej og din kjære :)

Skrevet

under 3 uke til vi også skal gå til altret.. Og jeg har SKIKKELIGE nerver!! Var i kirken og gikk igjennom sermonien og jeg kjente at hele kroppen var i spenn. Gleder meg selvfølgelig.. men det er det derre kirkegulvet.. Å gå alene opp med alle sittende å se på meg.. det syns jeg er det værste!! Blir helt kvalm med tanken!! Bare jeg kommer meg opp sånn någenlunde anstendig - så tror jeg resten av dagen skal gå greit..

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Lille My_*
Skrevet
under 3 uke til vi også skal gå til altret.. Og jeg har SKIKKELIGE nerver!! Var i kirken og gikk igjennom sermonien og jeg kjente at hele kroppen var i spenn. Gleder meg selvfølgelig.. men det er det derre kirkegulvet.. Å gå alene opp med alle sittende å se på meg.. det syns jeg er det værste!! Blir helt kvalm med tanken!! Bare jeg kommer meg opp sånn någenlunde anstendig - så tror jeg resten av dagen skal gå greit..

Huff da, masse lykke til! Jeg skal gå opp kirkegulvet med pappa, og tror det skal gå fint. Det er 6 dager igjen for meg nå, og jeg har faktisk blitt litt roligere. Ting begynner å falle på plass, og jeg prøver å visualisere hvordan jeg ønsker at dagen skal bli, ikke hvordan jeg frykter at den skal bli! Jeg ser for meg at jeg går glad og fornøyd opp kirkegulvet, at jeg gleder meg til å holde den fine talen jeg har skrevet til min kjære og at jeg føler meg trygg og sikker. (Å holde tale er litt skummelt for meg... Så jeg må forberede meg litt mentalt på det.) Hvis jeg kjenner jeg blir litt nervøs prøver jeg å fokusere på disse tankene istedet. Og at jeg gleder meg til å bli gift med min kjære! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...