Gå til innhold

Var det mensen?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_LilleMeg_*
Skrevet

Høres sikkert dumt ut dette men.. Jeg sluttet på p-ring 20.09, og fikk mensen uka etter. Den har alltid kommet regelmessig mens jeg har gått på p-ring og jeg har aldri hoppet over en mens. Jeg og min kjære har etter det begynt med prøving, og jeg regnet meg frem til at EL skulle komme ca rundt den 9.10. Kjente at det skjedde noe rundt denne datoen og regner med at det var EL. Mensen skulle kommet ca 22.10, og da kom det litt brun utflod..Beklager ekle detaljer..Så kom det ingenting et par dager, så litt brun utflod 24.10 og litt på den 25.10. Og det var det.. Har ikke fått en eneste flekk i trusa, ikke hatt bruk for tampong..Var dette mensen? Eller kan jeg forvente mer senere? Eller kan jeg prøve å regne meg frem til neste EL? Noen som har noen kloke ord til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nesten helt umulig å regne seg frem til når du kan forvente mens så raskt etter p-ring-slutt. Selv sluttet jeg på p-ring i mnd-skiftet mai/juni, og først i september hadde jeg regelmessig mens.

Tror du bare må smøre deg med tålmodighet og se det an. Husk at blødnignene du har hatt mens du gikk på p-ringen ikke er "ekte" mensen, da virkestoffene i ringen gjør at du ikke har EL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...