Gå til innhold

Halloween

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Har hatt Halloween selskap for ungene de siste årene.

I år er jeg utrolig stresset. Har lite tid å bruke på "planlegging.." men vil jo gjerne gjøre det til en kul kveld.

Har noen forslag til mat, dessert - ev. kaker jeg kan servere.. (ev. kan få andre mødre til å lage/hjelpe til...)

Er SÅ takknemlig for hjelp!

Drinken er i boks ; Siesta brus i en punchbolle.. serveres med en "isbit-hånd" oppi (gummihanske legges til frys dagen før.. :))

Det var forslag til dere fra meg!!

Tusen takk - først som sist.

Endret av allover
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipset du kom med var ganske kult!! :)

Hvis du googler halloween fest, så får du opp noen linker til forskjellige sider (noen på svensk) der de hadde masse ideer!! :) Den øverste, Temafest, der hadde de oppskrift på kaker, med blider hvordan man lager de.

Ellers så går det an å kjøpe noe smågodt (edderkopper, tenner, makk osv) og lage gele og legge disse oppi.

Eller kjøpe lakrissnører og legge de i en skål med smågodt edderkopper oppi.

Lykke til!! :):)

Skrevet

hører ikke denne egentlig inne på mat og drikke?:

gode tips foresten!:)

Skrevet

Muffins med orange glasur + plastikkedderkopper paa! Groenn gele!

Skrevet

Muffins!

Ikke nødvendigvis den oppskriften, men samme dekor. :)

Personlig hadde jeg antakeligvis tatt helt av og servert sjokoladekake med spindelsvevglasur strødd med halve seigmenn (noen uten armer, noen uten bein, noen uten hode = massemord!), men det kan kanskje bli litt for mye.

Skrevet

Lag oransje gelé ved å blande gul og rød, og ha opp i smågodt som foreslått over.

Skrevet

Bland gul og roed konditorfarge oppi glasuren, eller enda bedre, kjoep orange konditorfarge fra Wilton :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...