Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er livredd for å teste!! har vært på apoteket nå og kjøpt meg to tester.. men jeg er så redd for å bli skuffet!

Har kjent litt små mens murringer nå og da helt frem til i går. Da var alt borte og i dag har jeg ingen mens murringer i det hele tatt. Og det er vell det som er mest normalt at en kjenner antydninger til at TR skal komme..??

tetset i forgårs og dagen før det og de var negative...

Føler at for hvert minutt jeg venter så kan det være en sjangs for at det kommer mer og mer HCG..hehe....

neida, er nok ikke gravid... :( :( :(

Har alltid ømme pupper jeg så og si men i går og i dag har de ikke vært ømem i det hele tatt!

ønsk meg lykke til a!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den var så negativ så den kunne bli den...men TR har enda ikke kommet..kan det være håp enda da eller...?

Skrevet

Ja det kan fortsatt være håp for det kan hende kroppen din ikke produserer så mye hcg enda, og at den testen du har brukt ikke er så god til å fange det opp så tidlig... Lykke til :)

Skrevet

Hvis du går på barnimagen.com og ser på Uke for uke, så vil du kunne lese at til og med i uke 6 så er det ikke sikkert at testenen slår ut positive enda.

Så det kan jo være håp.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

sist gang jeg hadde mensen så hadde jeg 28 dagers syklus. Tok eggeløsningstest denne måneden som slu ut 12. okt. da kommer vell mensen ca 14 dager etter uansett?

fremdeles ingen sympt på TR.....+ en til negativ test i kveld...

Skrevet

i dag har jeg hatt noen skikkelige mens smerter men ingen mens..kun gul utflod... betyr dette at TR er på vei eller er det normalt å ha litt gul aktig utflod og ikke mer før graviditet..??:) er sååååååååååååååååååå baby syk at jeg leter jo etter alle tegn!

Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig, men første gang jeg var gravid letet jeg ikke etter tegn fordi jeg ikke trodde jeg var gravid og da kjentes det som om mensen var like rundt hjørnet den dagen jeg ventet den. Da den ikke hadde kommet dagen etter, tok jeg en test som var positiv.

Jeg har litt gulaktig utflod nå, som jeg tror er ganske vanlig når man er gravid. Men husker dessverre ikke om det ble slik med en gang eller om det kom først etter noen uker...

Har du vanligvis regelmessig mens forresten?

Krysser fingrene for deg! Hold oss oppdatert :)

Skrevet
i dag har jeg hatt noen skikkelige mens smerter men ingen mens..kun gul utflod... betyr dette at TR er på vei eller er det normalt å ha litt gul aktig utflod og ikke mer før graviditet..??:) er sååååååååååååååååååå baby syk at jeg leter jo etter alle tegn!

kan nok være et tegn på TR... men kan ikke si om det kommer eller ei.... Du får bare smøre deg me tålmodighet og håpe på at det ikke har noe me TR å gjøre, men at det er et godt tegn på en spire :jepp:

Skrevet

Jeg sluttet på p pillene for 4 måneder siden og kom med en gang inn i en 28 dagers syklus...

Skulle hatt mensen i går da, men i dag har jeg jo skikkelige mens smerter men altså foreløbig bare gulig utflod... Men, jeg var skrå sikker på at den skulle komme i dag, men smertene begynner å gi seg nå...

Tok en til test i dag-dette begynner å bli dyrt! :filer: testen var blenda hvit...

jeg tror nok at om jeg hadde vært gravid så hadde den vell slått ut på det i dag, siden jeg er en dag over..

Vi har ikke prøvd så aktivt de andre månedene, bare tattd et som det kommer. Men denne måneden brukte jeg eggeløsningstester som slo ut positivt den 12 og 13 okt. Hadde sex 11. og 13.oktober.

På grunn av at jeg har hatt eggeløsning da mener jeg at mensen skal komme ca 2 uker den var positivt også..?

Skrevet
Jeg sluttet på p pillene for 4 måneder siden og kom med en gang inn i en 28 dagers syklus...

Skulle hatt mensen i går da, men i dag har jeg jo skikkelige mens smerter men altså foreløbig bare gulig utflod... Men, jeg var skrå sikker på at den skulle komme i dag, men smertene begynner å gi seg nå...

Tok en til test i dag-dette begynner å bli dyrt! :filer: testen var blenda hvit...

jeg tror nok at om jeg hadde vært gravid så hadde den vell slått ut på det i dag, siden jeg er en dag over..

Vi har ikke prøvd så aktivt de andre månedene, bare tattd et som det kommer. Men denne måneden brukte jeg eggeløsningstester som slo ut positivt den 12 og 13 okt. Hadde sex 11. og 13.oktober.

På grunn av at jeg har hatt eggeløsning da mener jeg at mensen skal komme ca 2 uker den var positivt også..?

Ja, det er ca da det ska komme.. Men har du hatt stabile sykluser før da? Det har litt å si det au. Av og te spiller kroppen deg et puss.. Desverre.. Og gir falske forhåpninger.. Så jeg pleier ikke teste lenger før det gor 3-4 dager over tid.. DVS jeg har ikke testet siden sommer el noe trur jeg nå... Asså graviditetstest....

Krysser fingrene for at TR er laaaaangt unna :jepp:

Skrevet

nå må dere tro jeg er gal men er nødt til å skrive ned litt her:)

tok en til test (jadda.... ) og den var negativ, men når jeg studerte den nærmere og under sterk leselampe så jeg en antydning til en strek. Den var svaaaaaaaaaaaaaaaaak og kunne ikke ses så lenge jeg ikke studerte den skikkelig. (Desuten, utenpå quick respons testene viser det at gravid streken ikke skal være så langt inn i andre enden på testvinduet men ca. rett på.)

Uansett, jeg studerte denne grå strken lenge og lurte på om det kunne være glasset på testvinduet som hadde fått ett hakk :gjeiper:

så åpnet jeg opp og fjernet dekselet på testen ( :icon_lol: )og så på strimmelen at det var en grå (ikke rosa) strek der men den kunne ikke ses fra alle vinkler en gang

-->altså, svak!!!! om det kan kalles en strek en gang....

men så, når jeg bøyde teststrimmelen så knakk det øverste laget av testen nøyaktig rett langs den grå streken... det var mer som ett hakk i selve teststrimmelen! :sjokkbla:

og da lurer jeg på om noen andre har vært så desperate at de har åpnet en test eller om noen har en link av en positiv quick respons test slik at jeg kan se hvor den positive testen skal stå?

jeg er desperat..jeg vet. Men det er bare her-altså jeg oppfører meg ikke helt gal hjemme :lur::nigo:

Skrevet
nå må dere tro jeg er gal men er nødt til å skrive ned litt her:)

tok en til test (jadda.... ) og den var negativ, men når jeg studerte den nærmere og under sterk leselampe så jeg en antydning til en strek. Den var svaaaaaaaaaaaaaaaaak og kunne ikke ses så lenge jeg ikke studerte den skikkelig. (Desuten, utenpå quick respons testene viser det at gravid streken ikke skal være så langt inn i andre enden på testvinduet men ca. rett på.)

Uansett, jeg studerte denne grå strken lenge og lurte på om det kunne være glasset på testvinduet som hadde fått ett hakk :gjeiper:

så åpnet jeg opp og fjernet dekselet på testen ( :icon_lol: )og så på strimmelen at det var en grå (ikke rosa) strek der men den kunne ikke ses fra alle vinkler en gang

-->altså, svak!!!! om det kan kalles en strek en gang....

men så, når jeg bøyde teststrimmelen så knakk det øverste laget av testen nøyaktig rett langs den grå streken... det var mer som ett hakk i selve teststrimmelen! :sjokkbla:

og da lurer jeg på om noen andre har vært så desperate at de har åpnet en test eller om noen har en link av en positiv quick respons test slik at jeg kan se hvor den positive testen skal stå?

jeg er desperat..jeg vet. Men det er bare her-altså jeg oppfører meg ikke helt gal hjemme :lur::nigo:

:skratte: Den har jeg aldir hørt før!! Hihi.. Har du noen gang prøvd CB sine tester? De er bedre enn Quick testene etter hva jeg har hørt.. De digitale.. Prøv de! :)

Skrevet

nå har jeg tatt en nærmere kikk på testen jeg tok tidligere i dag, og den også har en grå strek som jeg kan knekke! hva er dette...?????

Skrevet

Ikke for å drepe håpet ditt, men det er vel ikke meningen at man skal skru fra hverandre disse testene?? Dersom du er gravid vil nok testen vise det tydelig nok uten at du trenger å ta frem pinsett og lupe.. Du får helle koste på deg en digital test eller ta en tur til legen og teste deg der istedet for å kaste bort masse penger på å ta tester flere ganger om dagen og maltraktere dem etterpå... Skjønner at du ønsker dette sterkt, men det gjelder jo å ikke gå fra forstanden heller da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...