Gå til innhold

står inni ringene?

Gjest Gjest_vinterbrud_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_vinterbrud_*
Skrevet

hva skriver dere inni ringene deres? skal vi skrive det samme inni begge ringene eller er det slik at jeg skal skrive i hans og han i min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inni våre ringer står det "Herfra til Evigheten 6-9-08"

Altså ingen navn, men det trenger vi heller ikke. Jeg vet godt hvem jeg er gift med :)

Skrevet

Vi har ikke skrevet noenting, og har ikke tenkt å gjøre det heller. Men jo mer jeg forhører meg, virker det som om ALLE har gravert ringene sine. Er dette noe man "skal" gjøre? Er det lov til å skulke unna dette? :)

Skrevet

Angara: Man må jo selv velge om man skal gjøre det eller ikke. Det er jo dere som skal gå med dem. Men det er vel veldig vanlig.

Vi har ikke skrevet noe inni forlovelsesringene, men har lyst til å gjøre det når vi skal gifte oss. Vi vet heller ikke om vi skal ha de samme ringene, eller om vi skal kjøpe egne gifteringer. Det vanligste er jo å skrive Din også "navn" og "dato". Men, det hadde vært artig å finne noe som er litt mer originalt :)

Skrevet

I min ring står det bare Stian og Camilla med to hjerter, og det motsatte i hans. Vi skal bruke de samme ringene til bryllupet og skal da gravere inn datoen. Vi ville ha det enkelt uten en klisje setning :gjeiper: Men smaken er jo som baken. Man må vel føle litt på hva man selv ønsker :)

Skrevet

Vi har DIN KJÆRE XXX og så datoen og 2 hjerter, skrevet i skrivestil

Skrevet
hva skriver dere inni ringene deres? skal vi skrive det samme inni begge ringene eller er det slik at jeg skal skrive i hans og han i min?

Vi skal ha navnet til motparten og dato for forlovelse og bryllup samt et symbol som er spesielt for oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...