Gjest eg.er.en.mann Skrevet 27. oktober 2008 #1 Del Skrevet 27. oktober 2008 er alt for fnisete og "fisefin". Det flott å vera utadvent og lattermild, men hos Silje er det for nye av det gode synst eg. Guro derimot syns eg det er koselig å følga med på, hun virker mer naturleg. Men dette er jo opp til kvar og ein person ka dei meine. Hvem er fin favoritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eg.er.en.mann. Skrevet 27. oktober 2008 #2 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fant noen skrivefeil, det skal sånn her: Silje synst eg er alt for fnisete og "fisefin". Det flott å vera utadvent og lattermild, men hos Silje er det for mye av det gode synst eg. Guro derimot syns eg det er koselig å følga med på, hun virker mer naturleg. Men dette er jo opp til kvar og ein person ka dei meine. Hvem er din favoritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 27. oktober 2008 #3 Del Skrevet 27. oktober 2008 Syns Guro er helt blottet for utstråling jeg.. Silje er litt fnisete, men syns det virker som om det er tak i henne. Hun lar seg ikke pelle på nesa og vet hva hun vil - go Silje!! Ola er en stor kosebamse tror jeg, og er sikker på at han finner kjærligheten.. Det håper jeg ihvertfall! Hun siste (har glemt navnet) er mest fokusert på å finne arbeidskraft ser det ut til, dette kjæresteriet kommer liksom i siste rekke.. Hehe.. Hun virker ganske kresen, men hun ser ut til å mykne litt sammen med han trønderen og han andre som er prikk lik. De er liksom litt tøysete, det tror jeg hun trenger!! Gleder meg til i morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #4 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kjedeligste sesongen - er litt skuffet. Ragnhild er alt for voksen for alderen stakkars. Ola og Guro er helt greie å følge med på. Silje ler så falskt at jeg er fristet til å skru av tven.. jeg får helt noia. Høyt og skjærende falskt.. uten sjarm. Vi er en vennegjeng som har begynt å skru ned lyden når den latteren kommer... orker ikke mere. Man ser jo når latteren kommer - hun puster godt inn for å ta skikkelig i.. Husker hun i sesong 1 som lo voldsomt også - men hun lo da i det minste naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #5 Del Skrevet 28. oktober 2008 Latteren til Silje, ja...virker som om hun har bestemt seg for å fremstå som gla'jenta med godt humør og trillende latter. Blir litt falskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.P.Katt Skrevet 30. oktober 2008 #6 Del Skrevet 30. oktober 2008 Får helt "fnatt" av Siljes latter.Sikkert sjarmerende nå men kommer nok til å bli et irritasjonsmoment senere. :gjeiper: Når det gjelder Ola, tror jeg nok at Dina er den han kommer til å sitte igjen med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 30. oktober 2008 #7 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Reagerte litt da Silje sendte frieren hjem, og fortsatte å le.... :klø: Endret 30. oktober 2008 av Lise_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.P.Katt Skrevet 30. oktober 2008 #8 Del Skrevet 30. oktober 2008 Reagerte litt da Silje sendte frieren hjem, og fortsatte å le.... :klø: Jeg også! Den latteren sitter løst og hun ler veldig ofte på feil tidspunkt, hvilket ikke er bra her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 30. oktober 2008 #9 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hun har enormt store mugger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 30. oktober 2008 #10 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg også! Den latteren sitter løst og hun ler veldig ofte på feil tidspunkt, hvilket ikke er bra her! Jeg oppfattet det som frekt. Lurte på om de andre frierne tenkte over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.P.Katt Skrevet 30. oktober 2008 #11 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Jeg oppfattet det som frekt. Lurte på om de andre frierne tenkte over det. Det var veldig frekt av henne å le der og da!Helt enig med deg! Spiller ingen trille om latteren kom av nervøsitet og at hun ikke visste hva hun skulle si. La oss håpe at de andre frierne også la merke til dette, men de var kanskje for nervøse+glade (fordi de selv ble valgt) der og da til å i det hele tatt tenke over det Huff, jeg syns så synd på de som ikke blir valgt jeg Endret 30. oktober 2008 av A.P.Katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #12 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det likte jeg heller ikke.. at hun satte igang latteren mens hun sendte en hjem. Den latteren gir meg fortsatt hetta - den er så skjærende og ekkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 30. oktober 2008 #13 Del Skrevet 30. oktober 2008 Reagerte litt da Silje sendte frieren hjem, og fortsatte å le.... :klø: Jeg også. Synes ikke alltid det passer seg å le alltid. Og hun ler omtrent konstant. Guro synes jeg er litt koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 30. oktober 2008 #14 Del Skrevet 30. oktober 2008 Følger sånn halvveis med i år, men programmet mangler spenning. Frierene virker som "verdens beste" venner... Det blir litt kjedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minemor Skrevet 30. oktober 2008 #15 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er også litt skuffet over årets seosng... Hva er det der med at de ikke skal flørte av hensyn til de andre??? Hvordan vet man hvem som liker hvem?? Nei, typisk norsk å være snill. Jeg liker Silje kjempegodt, hun er frodig og flott - smiler masse og ser ikke ut som ei bondekjerring:) Guro synes jeg er litt kjedelig, Ola altfor snill og omtenksom, Mens Ragnhild er den flotteste med lun varme og humor...HEIA MORTEN:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 30. oktober 2008 #16 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg liker Ola best, han virker utrolig god og snill. Silje liker jeg også, hun er søt, men samtidig tøff. Guro virker helt grei. Ragnhild synes jeg ikke noe om i det hele tatt, virker kjempekjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 30. oktober 2008 #17 Del Skrevet 30. oktober 2008 Reagerte litt da Silje sendte frieren hjem, og fortsatte å le.... :klø: Hmm, det tenkte jeg ikke over engang. Tror nok det var mye på grunn av at forholdet mellom Silje og Thomas var et sånt "tulleforhold", med mye spøk og moro. Thomas tullet jo selv da han fikk vite at han skulle hjem. Synes ikke det var noe galt i det Silje gjorde der. Favoritten min da programmet startet var Ragnhild, men nå liker jeg både Guro og Silje veldig godt. Og latteren til Silje er koselig og smittende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #18 Del Skrevet 30. oktober 2008 Siljes latter koselig? uff jeg får helt grøsninger når den falske greia kommer ut... den er så grusom og høre på. Smittende er den iallefall ikke... jeg hyler når hun setter igang. Hyler av irritasjon. Har spurt alle mine medtittende venninner også - om det bare er jeg som får sånne frysinger - men det er visst de fleste av mine venner som skrur ned lyden når latteren kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 30. oktober 2008 #19 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har dere fått med dere videodagbøkene ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 30. oktober 2008 #20 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har dere fått med dere videodagbøkene ?? Ja, jeg har sett de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå