Gå til innhold

selskapslokaler i østfold

Fremhevede innlegg

Skrevet

skal ha sermoni i kirken og søker et nydelig lokale å ha selskapet i .... vi har ikke bodd her lenge og vet ikke om noen ennå. ser for oss at vi trenger et lokale hvor de ordner en del for oss, og at vi eks. får velge mat fra meny og har serveringshjelp og bar slik at vi ikke trenger å tenke på dette. er det noen som kjenner noen slike plasser rundt i området rundt fredrikstad? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Et vennepar av oss giftet seg i høst på Sandbrekke Gjestegård på Hvaler...det var et kjempefint sted, hvor de som drev stedet kunne ordne alt...men hva prisene er ol aner jeg ikke...veldig fint med at man kunne leie rom m/frokost (gjestene) og slippe og mase med taxi mm på natta - hadde vist et fint brudeloft også for brudeparet....men det fikk ingen andre enn brudeparet se..

Ellers finnes det jo flere fine lokaler i Fredrikstad sentrum - Odd Fellow har lokaler, Det Hartmannske Hus (så veldig fint ut når jeg var der for å se for en annen annledning) eller Floa Selskapslokaler (der likte jeg meg godt, god service, god mat og de ordnet alt....), klubbhuset til FFK er jo også en mulighet....

Om man skal gå litt høyere i pris kan man jo høre på Fredrikstad Handelstand (men der må man bestille tidlig!!!) eller Phønix....ellers kan man jo leie deler av Hotell City eller Victoria, men disse vet jeg svært lite om....

Men det er bare og spørre - så skal jeg svare så godt jeg kan...

Skrevet

hei! takk for info! Sandbrekke på Hvaler høres jo idyllisk ut! er det et gjestegiveri eller noe? vet du noe om hvordan det ligger i fht hage, vann el.? Ellers tenker vi nå faktisk å engasjere Bryllupscompagniet for å hjelpe oss. de hadde allerede ordnet mange og tretti brylluper her i distriktet siden i fjor og kjenner vel markedet meget bra da.

Så at det var noe som het hartmanske hus... hva er det? det ville være lettvint med noe sentralt da vi får mange tilreisende gjester som trolig må sove i sentrum...

Skrevet
hei! takk for info! Sandbrekke på Hvaler høres jo idyllisk ut! er det et gjestegiveri eller noe? vet du noe om hvordan det ligger i fht hage' date=' vann el.?[/quote']

Vet ikke helt hva det "går under"....men hvar altså vært i bryllup der og på kurs der med jobben...Og overnattet på "hotellrom" hver gang, med eget bad med dusj på rommene...Det er opprinnelig en gård og dyrker mye økologisk mat ol som de bruker der....Det er en hage på utsiden av en vinterhage, dyr på låven og engene ved gården....men dere bør reise ut og sjekke for det er vanskelig og beskrive - jeg synes det er kjempeflott!!Den ligger et lite stykke fra vannet...

De har jeg overhodet ingen erfaring med - mine venner ordnet kirke ol selv og så hadde Sandbrekke hånd om mat, lokaler, pynting mm der ute....

Er i utgangspungtet ikke spesielt glad i slike firmaer, men det er jo en smakssak - synes ofte at man betaler mye for ting man kunne gjort selv ganske greit uten for mye styr....

Det kommer jo litt ann på hvilket lokale dere velger...er man på Hvaler trenger man jo ikke dra til Fredrikstad for og sove....

Det Hartmannske Hus er det gamle Odd Fellow lokalet i Fredrikstad...når du kjører over broa fra Øssiden til Sentrum ligger det rett ved rundkjøringen når du kommer ned broa - et stort hvit hus....Du finner dem på nettet også:

www.hartmannske.com

Vet i grunnen ikke sååå mye om dem annet enn at jeg likte lokalene der....høyt under taket og litt flott på en måte....

Vil anbefale deg og ringe iallefall disse to, jeg og reis og se på lokalene....for det er veldig forskjellige steder....flotte på hver sin måte....

Kom også på at det går ann og leie Elingård også....det er jo en flott gammel "Herregård" med en spennende historie....skal dit i bryllup i august, men har vært der på omvisning før....

Tror de har åpent noen timer hver søndag for omvisning, så da kan man sikkert titte litt rundt også....

Ble laaangt dette - men har tittet litt rundt (selv om det nok ikke blir bryllup på en stund til....) og det er mye fint....bare spør om det er noe mer....

Skrevet

hei! har sjekket ut sandbrekke. det var flott, men veldig kostbart. faktisk dyrere enn midt i sentrum !

har også sjekket ut balaklava, og det var nydelig. ah, det er så spennende!

Skrevet

Blir jo nesten engasjert her, jeg.... :wink: koselig det....

Balaklava, ja...at jeg kunne glemme Gamlebyen.... :oops:

Det finnes jo et par andre lokaler der også - på torvet...Den ene heter Dunke Jon-gården og så er blitt selskapslokaler i den gamle banken....de er også kjempe fine....vet de har sider på nettet, men jeg har ikke adressen...

Mye fint når man tenker litt etter....kanskje det blir min tur til og lete etter lokaler snart også....

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hei

du har kansje bestemt deg alt,men jeg skriver uansett.

jeg vet en dame som driver i onsøy. dem har lokaler å alt som hører med tror jeg. går unnder catering.lilleng catering frida karlsen tror jeg.

jeg er ikke fra østfold selv,det er en venninde som kjenner til henne.så jeg får ikke sett i noe katalog. håper du finner ett fint lokale som passer dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...