Gå til innhold

monogram, hjelp?

Gjest Gjest_Camilla_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet
VillaL: Den var fin din å, men likte best med litt mere "romantiske" bokstaver=)

Beklager, mente lille moi :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet
Beklager, mente lille moi :gjeiper:

Nei,søren...nå tuller jeg fælt her!!!!!!!!!!

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet
VildVild: Jeg vet desverre ikke, men skulle gjerne sett din å

Beklager, lille moi var det!!

Skrevet
Beklager, lille moi var det!!

:skratte:

Det skal ikke være så lett! Synes det har blitt litt vanskelig nå jeg, etter de nye greiene med svara.. Likte det litt bedre da de kom nedover under innlegget :sjenert:

Gjest lillelinn
Skrevet
Nå gikk det:)

jeg får ikke åpnet dem:(

Skrevet
Prøver igjen lillelinn.

Opp med denne så du ser!

Skrevet
Opp med denne så du ser!

Har du prøvd å åpne de som jeg la inn like før 08 i dag tidlig altså? Jeg får åpnet de og ser de er åpnet flere ganger..hm.. send meg mailen din på pm da, så kan jeg sende de rett til deg:)

Skrevet

Her er to forslag til Linn og Martin:)

Jeg storkoser meg med å leke meg med slikt, så det kommer kanskje noe til dere andre også etterhvert. Om noen av dere har bestemt noe fargetema hadde det vært fint om dere fortalte det også.. Her har jeg brukt sort og grått, men har dere f.eks grønt hadde det vært veldig fint i mørkegrønn og lysegrønn.

Linn: Hvis du liker en av dem, men vil ha noen endringer, så er det bare å melde meg så ordner jeg!

post-24245-1225293010_thumb.jpg

Gjest lillelinn
Skrevet

de var kjempe fine !!!!

Gjest lillelinn
Skrevet
Opp med denne så du ser!

nååå fant jeg det:D tusen takk :D

både du og eleit er super flinke:D vi kommer garantert til å bruke en av disse. må bare tenke på hvem av dem først :D kjemp flotte alle sammen :D

Skrevet

Jeg storkoser meg med å leke meg med slikt, så det kommer kanskje noe til dere andre også etterhvert. Om noen av dere har bestemt noe fargetema hadde det vært fint om dere fortalte det også.. Her har jeg brukt sort og grått, men har dere f.eks grønt hadde det vært veldig fint i mørkegrønn og lysegrønn.

Linn: Hvis du liker en av dem, men vil ha noen endringer, så er det bare å melde meg så ordner jeg!

post-24245-1225293010_thumb.jpg

Så flinke dere er!!:)

Hvis noen vil prøve seg frem med i og a så hadde det vært supert:) Gjerne med noen hjerter. Dato er 01 august 2009. Evnt sende meg meld for få navnene:) hadde vært super snilt:):)

Skrevet

Hvis noen vil prøve seg frem med i og a så hadde det vært supert:) Gjerne med noen hjerter. Dato er 01 august 2009. Evnt sende meg meld for få navnene:) hadde vært super snilt:):)

Jeg kan ikke lage med hjerter, dessverre. Er nybegynner jooo ;) He he

Men rabler gjerne ned noe til deg, hvis du vil. Bare gi med forbokstavene, evt forbokstav i etternavn eller navna deres, det velger du selv..

Skrevet
Jeg kan ikke lage med hjerter, dessverre. Er nybegynner jooo ;) He he

Men rabler gjerne ned noe til deg, hvis du vil. Bare gi med forbokstavene, evt forbokstav i etternavn eller navna deres, det velger du selv..

Hihi står over;) Men skriver igjen: I & A og evnt med M som etternavn, men ve ikke helt om det passer i og med at vi skal bruke hvert vårt etternavn selvom vi gifter oss, eller vi skal bruke begge da:)

Skrevet
Hihi står over;) Men skriver igjen: I & A og evnt med M som etternavn, men ve ikke helt om det passer i og med at vi skal bruke hvert vårt etternavn selvom vi gifter oss, eller vi skal bruke begge da:)

Fikk lyst til å prøve meg jeg også, var litt kjekt egentlig :fnise: Jeg har lagt ved noen få med I & A

Skrevet
Fikk lyst til å prøve meg jeg også, var litt kjekt egentlig :fnise: Jeg har lagt ved noen få med I & A

Fine de altså:) Hvor er det dere får til å lage dette? Føler meg skikkelig du for har prøvd både i word og powerpoint hehe

Gjest lillelinn
Skrevet

jeg likte dem kjempe godt :D

om du vil prøve, så skal vi ha sølv og lys rosa som farger :D

Skrevet
Fine de altså:) Hvor er det dere får til å lage dette? Føler meg skikkelig du for har prøvd både i word og powerpoint hehe

Word er veldig dårlig egnet til å lage monogram, men det funker ok i powerpoint. Jeg bruker Photoshop, men det er jo et program man trenger å lære seg for å kunne bruke..

Skrevet (endret)

Jeg laget disse faktisk i Paint av alle ting.. :gjeiper: Kopierte bokstavene inn fra word (enklere å finne bokstavtype). Ringene lagde jeg av to "o'er" som jeg kopierte fra word, hjertet fant jeg på nettet og bare endret litt på det.

Kunne sikkert ha laget de i powerpoint, men brukte paint da jeg ville fjerne noeog farge over noe.

Det er bare til å gi beskjed om du ønsker orginalen, eller noen endringer.

Endret av Pebbles

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...