Arwen Skrevet 12. juni 2003 #1 Skrevet 12. juni 2003 og hva finner jeg, jo ufattelig mange sider med nye inlegg. :o (Det er jo naturlig at det blir en del når man er "borte" en stund men.) Noen timer til så er jeg vel rimelig oppdatert Uansett er hvertfall internett på plass, så i den anledning vil det nok dukke opp enorme mengder av dype og innsiktsfulle innlegg. Ønsker alle en fin kveld!
Silfen Skrevet 12. juni 2003 #3 Skrevet 12. juni 2003 Hey Arwen. Vært lenge borte da? *prøver å anslå sideantallet du må bla gjennom*
Arwen Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2003 Har vært borte siden 27. mai ser jeg, det er hvertfall siste gangen jeg skrev i dagboka mi. :o
starie Skrevet 12. juni 2003 #5 Skrevet 12. juni 2003 Velkommen tilbake :D Du kommer vel på treffet i morgen?
Eowyn Skrevet 12. juni 2003 #7 Skrevet 12. juni 2003 Velkommen tilbake vennen,godt å ha deg her igjen
Arwen Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2003 Takk for velkomsthilsner, ga til slutt opp å bli ferdig. Ser at det har vært en del krangling her (er Diva borte?) og vil helst ikke vite noe særlig mer om hva som har skjedd. Derfor begynner jeg bare å lese de nye innleggene som kommer fra og med i dag jeg :D
Arwen Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2003 Blir nok ikke noe treff på meg i morgen nei.. siste eksamen - hele helga
Gjest Mzfire Skrevet 13. juni 2003 #10 Skrevet 13. juni 2003 Velkommen tilbake Godt å ha deg her igjen :kysse:
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #11 Skrevet 13. juni 2003 Velkommen tilbake og takk for roser og du har vært savnet og takk for all kyndig åpningshåndverk og annet håndverk rundt skjulestedet mitt og takk for at jeg fremdeles havner i optikermodus hver gang jeg ser avataren din og i det store og hele... ' Nå reiser jeg på tur! Savn meg bittebittelitt, er du snill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå