Gjest Gjest_Therese_* Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Er elbowdeep i planlegging. Trenger hjelp til å finne toastmaster. Noen som kan anbefale en flink? På forhånd takk
Gjest Gjest_vinterbrud_* Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 hei du ! jeg er å på jakt etter toastmaster i sandnes området.. skal ikke være lett dette her.. det er en så viktig oppgave.. når skal du gifte deg? jeg den 14. feb? jeg skal si fra hvis jeg kommer på noen, eller hører =)
Gjest SN Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Er det virkelig vanlig å leie toastmaster? Trodde man bare spurte en av gjestene som var taleføre jeg?
Bellatrix Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Er det virkelig vanlig å leie toastmaster? Trodde man bare spurte en av gjestene som var taleføre jeg? Det er vel vanligst å spørre en av gjestene, ja. Det var i hvert fall det før. Jeg har aldri vært i et bryllup med innleid toastmaster.
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Det er vel vanligst å spørre en av gjestene, ja. Det var i hvert fall det før. Jeg har aldri vært i et bryllup med innleid toastmaster. Samme her. Tror det fort kan bli litt upersonlig med innleid toastmaster. Men jeg kan jo fortså behovet om man føler at ingen av gjestene passer til rollen.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Ny gjest her... Ja, jeg har en far som er toastmaster. Han er fullbooket fom april/mai tom sep. (Hender faktisk at han får bestilling hele 2 år før et bryllup) Og alle i min omgangskrets osv. leier/har leid/skal leie toastmaster. Så jeg har vokst opp med at det er veldig vanlig ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå