Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 ...var det fordi jeg mistet matlysten i forbindelse med sorg. Det er den eneste gangen i livet jeg har vært helt fornøyd med kroppen min, etter den perioden. Alle klær smatt på, jeg følte meg lett og førlig, og hadde ikke mye overflødig på kroppen. Så kom matlysten tilbake, og jeg er etter bare et par måneder tilbake til alt for trange bukser og klær jeg ikke lenger kan bruke, fordi de ikke sitter pent på kroppen, som har fått en del overflødig... Føler meg så lite sexy! Jeg har i desperate øyeblikk ønsket å begynne å røyke, fordi jeg vet at det setter ned apetitten. Men jeg gjør jo ikke det, er nok for fornuftig. Hvordan kan jeg dempe apetitten, og lære meg selv til å spise mindre porsjoner, og saktere? Har dere slanke medsøstre noen gode triks å dele med en matglad ung kvinne som ønsker å smette inn i klærne sine igjen før nyttår?
¤Tiili¤ Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 No er eg ingen slank medsøster, men eg har gått ned 19 kilo siden april ved å melde meg inni vektklubben på vg. Har du tenkt på å melde deg inn i en klubb? vet der finnes noen andre på nettet, grete roede blant annet. Der lærer du om kosthold og trening på en fornuftig måte. Eg har slanket meg minst 100 ganger, men etter å ha meldt meg inn i en klubb, er det første gang eg lykkes:) Lykke til uansett hva du gjør
Gjest Gjest_MH_* Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Hvor gammel er du? hva veier du og fortell hvordan det skjedde? Så kan jeg hjelpe deg med å gå ned i vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå