lillya Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Filmtips er alltid gøy, og spennende å se om det dukker opp filmer jeg ikke har hørt om. Min favorittfilm er Frihetens regn. Skuespilleren jeg liker best er Andy Garcia. Hva med deg??
Gjest Lille Bie Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Requiem for a dream er helt utrolig. Det er vel den som har gjort mest inntrykk på meg. Men det filmen jeg har sett flest ganger er vel Dirty dancing! Jonathan Rhys Mayers er vel den skuespilleren jeg liker best.
Kenny McCormick Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 denne skal vel ikke ligge under karriere og utdanning? men Star-Wars filmene har jeg sansen for
Furstina Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 denne skal vel ikke ligge under karriere og utdanning? Tråden är flyttad till "TV og Film" /Furstina (moderator)
mann23 Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Min favorittfilm må være fight club. Plukker opp nye detaljer i denne geniale filmen hver gang jeg ser den Favoritt skuespiller vet jeg ikke helt... Har sansen for Johnny Depp, han spiller alltid bra.
Mamma1 Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Hmmm, vanskelig... Men kanskje Killer, eller Angela's Ashes...Eller Cinderella man-- Nei vet ikke, klarer ikke å velge en av de,.. Favorittskuespiller må bli Morgan Freeman
Gjest Cederic Rueben Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Film- Gone with the wind skuespiller- Johnny Depp
Anglofil Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Av filmer står det mellom Roman Holiday, The Remains of the Day og Giant. Av favorittskuespillere, er Audrey Hepburn en selvskreven favoritt når det gjelder kvinnelige skuespillere og Gregory Peck av mannlige skuespillere. Mvh Yvonne
Gjest Raptuza Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 Yndlingsskuespelar: Adrien Brody Beste film: Pianisten
Gjest Gjest-maria Skrevet 28. oktober 2008 #10 Skrevet 28. oktober 2008 har flere yndlingsfilmer men blandt de beste jeg har sett må være; Wanted (rå action med bla. Angelina Jolie, Morgan Freeman og James McAvoy), the Notebook (god romantisk film) dirty dancing Havana Nights ~håper det blir en oppfølger til denne, Deja Vu med Denzel Washington i hovedrollen; definitivt en av mine favoritt skuespillere (troverdig og dyktig i hver film), og ikke minst Jason Bourne filmene!
Kissin Skrevet 2. november 2008 #12 Skrevet 2. november 2008 Er vel i overkant film og serie-junkie, så dette blir vanskelig. Lord of the Rings, The Shawshank Redemtion, Fifth Element, Star Wars, The Notebook. Går jo ikke an å velge en liksom. Samme gjelder nok for skuespiller, hvor skal jeg begynne??
Elbereth Skrevet 3. november 2008 #13 Skrevet 3. november 2008 Av filmer er det vanskelig å velge, for det er så mange jeg liker godt. LotR-filmene, Gone With the Wind, DD, The Green Mile og enda flere. Men den jeg uten tvil har sett flest ganger er Dirty Dancing. (En kveld så jeg den tre ganger på rad... ) Av kvinnelige skuespillere liker jeg Sandra Bullock og Meryl Streep godt. Av mannlige er Christian Bale min ultimate favoritt - ingen over, ingen ved siden. Dyktig skuespiller og utrolig kjekk og velbygget
Marikke Skrevet 3. november 2008 #14 Skrevet 3. november 2008 Vanskelig å plukke ut bare en film, men en jeg kommer på i farten er Natural born killers. Jeg var forberedt på masse vold og griseri, men den har jammen et bra budskap også.
Bloodless Skrevet 3. november 2008 #15 Skrevet 3. november 2008 Å, jeg er så dårlig på slikt. Velge EN favoritt, liksom. Favorittfilm; Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain. Skuespiller; Vel... Kevin Spacey. (& Morgan Freeman.) (& Christian Bale.)
Gjest gladlaks Skrevet 3. november 2008 #16 Skrevet 3. november 2008 Vet ikke om den er så bra egentlig, men den jeg har sett flest ganger og aldri blir lei er Mermaids. Favorittskuespiller: Ryan Gosling
Bloodless Skrevet 3. november 2008 #17 Skrevet 3. november 2008 (endret) Vet ikke om den er så bra egentlig, men den jeg har sett flest ganger og aldri blir lei er Mermaids. Favorittskuespiller: Ryan Gosling Ryan Gosling er flott. Om du ikke har sett "Lars and the Real Girl", burde du det. :rødme: Endret 3. november 2008 av Bloodless
Gjest gladlaks Skrevet 4. november 2008 #18 Skrevet 4. november 2008 Ryan Gosling er flott. Om du ikke har sett "Lars and the Real Girl", burde du det. :rødme: Den har jeg sett. Kjempefin film! Også likte jeg han i Half Nelson og Believer. Han er den typen skuespiller hvor jeg litt uti filmen sier, åja, er det han! Spiller så ulike roller at det er ikke så greit å kjenne han igjen. Men kjekk er han nå i alle filmene. Spesielt the believer..
Rexina Skrevet 6. november 2008 #19 Skrevet 6. november 2008 Ååå, den fineste filmen jeg noengang har sett er "PS I love you". gråt og lo og gråt og lo om hverandre. Den er jo bare VAKKER! og så trist:( Må lese boka for å si det sånn. Yndlingsskuespiller: Kate Winslet
Gjest Fliss Skrevet 6. november 2008 #20 Skrevet 6. november 2008 Jeg elsker filmer med Michael Douglas .. han skuffer meg aldri. Jeg tror jeg må velge to filmer sånn på stående fot og det er The game og The war of the roses .. begge med Michael Douglas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå