Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 hei, leter etter en resturang i skien, porsgrunn eller bamble til bryllup på ca 15 gjester, må være tilrettelagt for rullestolbruker.. blir veldig gla for hjelp
Gjest Grafica Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Skalvise, jeg er ingen ekspert, men dette er de jeg kommer på i farta... Resturant Osebro, har nydelig mat, ligger idyllisk til ved porsgrunnselva, og har mulighet for både å sitte inne og ute. Mener veldig bestemt å huske at det er rullestolvennlig. Dette er den eneste jeg har god, nylig personlig kjennskap til. Cafè Flora i Skien, italiensk resturant i hjertet av Skien, ingen uteplass. Tror ikke denne er veldig rullestolvennlig. Wine&Dine i Porsgrunn. Ligger meget sentralt til rett ved siden av Down Town, men uteplassen deres er skjermet for det meste av trafikkstøy. Har ikke vært inne siden lokalet var La Piazza og vet ikke hvordan menyen er, men lokalet er hvertall i to nivåer, og det nederste er det fineste. Vanskelig å komme til med rullestol på det øverste, tror jeg. Langbryggene i Skien ligger det vel flere resturanter, men disse vet jeg ikke noe om. Ellers har du jo både kinesiske og andre asiatiske resturanter rundt omkring, men disse kjenner jeg ikke til siden jeg ikke er så glad i slik mat. Bamble vet jeg fint lite om, dessverre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå