Cuba Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Hei! Her er enda en som vil teste ut Jan Marini! Regner med jeg får produktene billigst via nettet, men hvilken nettside? Strawberrynet hadde ikke merket så jeg i allefall. Og når jeg først skal teste ut vil jeg jo prøve litt flere kremer og sånt. Hvor mye betaler man i toll om man handler for rundt 1000-1500? Takknemlig for tips og råd!
Jean Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Jag älskar www.skin-etc.com frakten är något dyrare men produkterna i sig är billiga. Servicen är kanon, väljer man Fedex International priority mail kommer varorna oftast på 4 dagar. efter ca en månad får du en liten extra räkning, för mig ligger den oftast på ca 40 sv kr bara. det är allt. Beror lite på för hur mycket man shoppar. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Cuba Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2008 Jag älskar www.skin-etc.com frakten är något dyrare men produkterna i sig är billiga. Servicen är kanon, väljer man Fedex International priority mail kommer varorna oftast på 4 dagar. efter ca en månad får du en liten extra räkning, för mig ligger den oftast på ca 40 sv kr bara. det är allt. Beror lite på för hur mycket man shoppar. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Tusen takk! Det går jo an da Jeg bor også i sverige.. Men det har kanskje ikke noe å si
Cuba Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2008 Da har jeg funnet noen ting jeg tror kan passe meg. Litt ut fra hva jeg har lest meg til her inne og hva jeg leste om produktene på siden der. Holder egentlig på å bestille, men om noen har noe lurt å komme med så hadde det vært supert! Om det blir litt smør på flesk her eller om det er noe annet jeg absolutt MÅ ha Er ikke sikker, men har nok litt blandingshud kanskje. Har hatt ganske bra hud i evigheter nå, men så har det dukket opp noen kviser på kjevebeinet og så vidt oppover på kinnet. Har ikke lagt merke til noen veldig fete områder, men har nok mer fet enn tørr hud. Her er listen min: - Jan Marini Antioxidant Daily Face Protectant SPF 30 Waterproof Tinted - Jan Marini Bioglycolic Facial Cleanser - Jan Marini Day Zyme - Jan Marini Transformation Cream
Jean Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Ok. Om du vill ha en lite starkare löddrande rengöring och som funkar utmärkt även på normal/torr hy, bara man vårdar rätt efteråt, så är mitt förslag istället Bioglycolic cleansing oily skin. Den du valt är som en lite fetare lotion och löddrar INTE. Sedan är just Dayzyme en ganska obehaglig men mycket bra mattande gel man oftast lägger som ett komplement på fet T-zon ex. Inte i hela ansiktet. Transformation cream är en mycket kompetent produkt som gynnar K-vitaminets väg i kärlen så att ytliga kärlbristningar blir färre. Om du vill ha verklig hjälp med vad som kan passa vid just Marini nu, kan du maila mig lite mer info om din hud och gärna en bild. Mail finns på min blogg MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Cuba Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2008 Takk for hjelpen! Hva skulle man gjort uten deg Tror jeg bare prøver litt nå og så kan jeg kontakte deg igjen før jeg bestiller neste gang f.eks. Så kan jeg skrive litt om hva slags erfaring jeg har hatt med produktene osv. Føler meg litt stressa med å få prøvd de ut nå også
Rexina Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Kan Bioglycolic cleansing oily skin brukes på tørr hud? Det visste jge ikke.. Hvis man bruker denne, holder det å bruke Transforamtion cream etterpå da? Har funnet ut at jeg har normal/tørr hud.
Jean Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 Rexina: jag vill inte generellt säga att man kan det. Många vill inte ha en rengöring utan lödder. Alternativet annars är att bruka C-esta rengöringen som även löddrar. Men om man i övrigt har en hy som INTE är vidare känslig men ändå lite blandhy, mest mot torr (som min numera är), går det utmärkt. Det viktiga då är att man efteråt är lite mer noga med att ge näring, skydd och fukt då huden är mer öppen och lätt i överhuden, blir ännu torrare. Ja, man kan bruka Marinis ALLA serier som man vill. Det enda är att man inte tar BPO och ex Tretinoin samtidigt (eller då retinol som finns i A-produkterna vilket omvandlas till Tretinoin). MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå