Gjest Gjest_Lillemor_* Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Hei! Neon av dere som vet om et NYYDELIG selskapslokale som ikke har skjenkebevilgning i Hamar eller rett utenfor? Og..-er det noen som har erfaring med det å leie et slikt lokale kontra et med bevilgning,rent prismessig mener jeg? Takk på forhånd:)
Gjest LindaKristin Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Lurte/lurer egentlig på det samme selv!Vi har funnet et sted MED bevilgning,dyrt....
Gjest Gjest Meteline Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Hei! Hva med Gubbestua i nærheten av Hedemarkstoppen, jeg vet ikke hvem dere kan kontakte, men det er et hyggelig sted. Muligens ikke plass til så mange... Selv ble jeg tipset om et lokale i Ottestad, siden av Rimi. Tror det er knyttet til lille Kjonerud, men ikke sikker. Men har hørt at det er veldig flott sted for bryllup. Venter på svar fra noen for å få stedsnavnet. Så er det Herredsvang i Romedal, men tror kanskje de har alle rettigheter.... Ellers skal jeg tenke mer på lokaler. Slet selv da vi bstemte for lokaler. Det er jo kjempemange flotte gårder rundt Mjøsa her, men de er dyre ja. Vi endte opp med Malungen. Dyrt er det, men vi har sett litt på fordelene og ulempene og følte til slutt at vi ønsket å komme til "dekket bord" og bare nyte alt. Det blir 500-600,- pr person. Penger ja, men vi har kuttet ned på alt annet for å få rå til festen:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå