Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte mitt livs store kjærlighet alt for ung, var bare 14 år. Vi holdt sammen i 4år, før jeg gjorde mitt livs største tabbe, og det ble slutt.

Årene har gått, og jeg er nå i midten av 20-årene. Har aldri kommet over denne mannen. Vi har "rotet" i alle disse år, og det er vel litt av grunnen til at jeg ikke klarer å gi slipp på han.

Men, han vil ikke ha meg. Han er i et annet forhold, og jeg må vel innse at han har lekt med meg.

Bare det at han kan gjøre noe sånt mot sin nåværende kjæreste, bør vel være grunn nok til at jeg ikke vil ha han tilbake. Men det hjelper ikke.

Noen som har opplevde det samme?

Noen voksne her som mistet sin store kjærlighet - hva gjorde dere for å komme "videre"?

Nå vurderer jeg snart hypnose her, er lei av å stå i stampe.

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etterhvert som man blir eldre og får mer livserfaring (og flere forhold) bak seg så blekner følelsene. Jeg vil råde deg til å prøve å glemme denne mannen og skape ditt eget liv og pleie dine egne interesser i stedet for å stampe over hva som kunne ha blitt. Du er ung og har alle muligheter foran deg!

Jeg var i samme situasjon som deg, jeg og min daværende samboer hadde alle planene klare... han var mannen i mitt liv! Men det endte brått og jeg var fullstendig knust. Det er fremdeles det verste jeg har opplevd. Jeg brukte nok 3 år på å komme meg over ham selv om jeg hadde 0 kontakt med han. Når jeg tenker på det nå så er jeg SJELEGLAD for at ting ble som det ble og at jeg ikke endte opp med han.

Så ja, det er kjempevanskelig. Men følelser blekner med tiden, men jeg vil råde deg til å ikke ha kontakt med han. (han har jo dame også!!!)

Det beste du kan gjøre er å kanskje utvide bekjentsskapskretsen din... pleie interesser, eller kanskje prøve nye? Gjøre ting som fremmer deg selv! ;)

Så når du har landet igjen så vil mr right dukke opp når du minst aner det.

Lykke til! ;)

Skrevet
Jeg møtte mitt livs store kjærlighet alt for ung, var bare 14 år. Vi holdt sammen i 4år, før jeg gjorde mitt livs største tabbe, og det ble slutt.

Årene har gått, og jeg er nå i midten av 20-årene. Har aldri kommet over denne mannen. Vi har "rotet" i alle disse år, og det er vel litt av grunnen til at jeg ikke klarer å gi slipp på han.

Men, han vil ikke ha meg. Han er i et annet forhold, og jeg må vel innse at han har lekt med meg.

Bare det at han kan gjøre noe sånt mot sin nåværende kjæreste, bør vel være grunn nok til at jeg ikke vil ha han tilbake. Men det hjelper ikke.

Noen som har opplevde det samme?

Noen voksne her som mistet sin store kjærlighet - hva gjorde dere for å komme "videre"?

Nå vurderer jeg snart hypnose her, er lei av å stå i stampe.

På forhånd takk!

Takk for svar, så godt å høre at du "kom" deg, enda det er det verste du har opplevd.

Det må jo være håp her, kan ikke ødelegge livet pga dette..men det verste av alt er at han er "med meg" også når jeg ikke er våken, drømmer om han hele tiden.

Har naturlig nok prøvd å date flere disse årene, men det "går bare ikke", siden jeg aldri er helhjertet med, og sammenligner alle med han.

Ja.. får prøve å skaffe meg et eget liv, uten han, med noen nye hobbyer eller noe.

Mener du med hånda på hjertet at du er glad nå for at det ikke ble dere?

Det er nesten så jeg håper at akkurat dette skal skje, så prøver å minne meg selv på negative ting med han - men det er så synd, for jeg vil jo egentlig ikke. Og det er vel der problemet ligger, at jeg aldri helhjertet har gått inn for å komme over han, tvert i mot, har jo håpet av hele mitt hjerte at det skulle bli oss.

Skrevet

Enig med gjesten jeg.

Selv mistet jeg det jeg trodde var min store kjærlighet da jeg var ung. Nå, flere år etter, forstår jeg ikke hva jeg så i han i det hele tatt og jeg er sjeleglad for at han dumpet meg!

Jeg dro det også ut i evigheter med å ha litt sporadisk kontakt og sex med ham nå og da (selv om han stort sett hadde kjæreste). Jeg tror det er bedre å kutte helt. Fokuser på de negative sidene hans. Innse at det aldri hadde fungert, at du er ung og skal være glad for at du ikke endte opp med tenåringskjæresten din - nå er du fri til å møte nye menn og bygge viktige erfaringer. En dag kommer du til å møte en som er mer riktig for deg, og da kommer du også til å være glad for at du ikke satt deg fast i din første!

Åpne øynene for at det finnes andre menn, den raskeste måten å komme over en fyr og få satt forholdet deres i perspektiv er å finne en annen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...