Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Er en utrolig vakker kunde i butikken der jeg jobber. Jeg stirrer aldri på henne, men føler jeg må kaste et blikk i hennes retning bare for å se det jeg synes er det nydeligste ansiktet utenfor Hollywood. Jeg et hun legger merke til det, men jeg vet ikke om hun synes det er ubehagelig. Hva tror dere damer her? Bør jeg bare drite i det? Ville dere følt dere uvel om kassamannen der dere handler hadde slengt et blikk i deres retning nå og da?
Kyllingwok Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Er en utrolig vakker kunde i butikken der jeg jobber. Jeg stirrer aldri på henne, men føler jeg må kaste et blikk i hennes retning bare for å se det jeg synes er det nydeligste ansiktet utenfor Hollywood. Jeg et hun legger merke til det, men jeg vet ikke om hun synes det er ubehagelig. Hva tror dere damer her? Bør jeg bare drite i det? Ville dere følt dere uvel om kassamannen der dere handler hadde slengt et blikk i deres retning nå og da? Det er lov å se vel Sålenge du ikke stirrer henne i senk Men hvordan er kroppsspråket hennes da?
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Det er lov å se vel Sålenge du ikke stirrer henne i senk Men hvordan er kroppsspråket hennes da? Hun går ikke til min kasse når det er to ledige, så vet hun ikke er interessert.
Kyllingwok Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Du kan ha rett i det, men det kan også hende hun er sjenert Eller ikke vil at du skal se hva hun kjøper... hehe
Sidsel Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Det kommer jo an på hva slags butikk det er. Om kassamannen på Kiwi holder øye med meg for eksempel så tenker jeg vel bare at han kjeder seg. I klesbutikker synes jeg det kan være litt ubehagelig med betjening som glor på meg mens jeg handler, men jeg ville nok aldri trodd at mannen i kassa sjekket meg ut.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Dette er et tema jeg føler litt sterkt for. På min lokale matbutikk er det nemlig en mann som helt åpenlyst stirrer interessert på meg hver gang jeg er innom, og han tilfeldigvis er på jobb. Mulig at han bare er vennlig, men det er påfallende, og jeg er totalt uinteressert i å følge opp disse interessevibbene jeg får fra ham. Pleier å demonstrere det ved å gå til andre kasser, selv om det skulle være kø der, og hans er ledig..
LoveBug Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Det kommer jo an på hva slags butikk det er. Om kassamannen på Kiwi holder øye med meg for eksempel så tenker jeg vel bare at han kjeder seg. I klesbutikker synes jeg det kan være litt ubehagelig med betjening som glor på meg mens jeg handler, men jeg ville nok aldri trodd at mannen i kassa sjekket meg ut. Enig. Siste jeg hadde tenkt på at jeg ble sjekket ut. Da må det iallefall følge et godt smil med kikkingen. Tror nesten jeg heller hadde følt meg mistenkeliggjort om betjeningen fulgte med på det jeg gjorde.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 Dette er et tema jeg føler litt sterkt for. På min lokale matbutikk er det nemlig en mann som helt åpenlyst stirrer interessert på meg hver gang jeg er innom, og han tilfeldigvis er på jobb. Mulig at han bare er vennlig, men det er påfallende, og jeg er totalt uinteressert i å følge opp disse interessevibbene jeg får fra ham. Pleier å demonstrere det ved å gå til andre kasser, selv om det skulle være kø der, og hans er ledig.. Hvilken butikkjede er dette? Er redd du mener meg:P Men jeg stirrer ikke da.. bare sender stjålne blikk
Kyllingwok Skrevet 26. oktober 2008 #9 Skrevet 26. oktober 2008 Hvilken butikkjede er dette? Er redd du mener meg:P Men jeg stirrer ikke da.. bare sender stjålne blikk Hvilken butikkjede jobber du i? Hvis du vil si det da.. *nysgjerrig*
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #11 Skrevet 26. oktober 2008 Det er snakk om Rema1000... Herlig. Da kan det ikke være meg.
Kyllingwok Skrevet 26. oktober 2008 #12 Skrevet 26. oktober 2008 Det er snakk om Rema1000... jeg syns også det er en som kikker litt på Rema 1000... hehe
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #13 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har også hatt en "beundrer" i en matbutikk, og det ble til at jeg kikket rundt meg hele tiden for å passe på at jeg ikke var i nærheten av ham, og helst handlet andre steder når det ikke var altfor upraktisk... Bor ikke der lenger, så du trenger ikke ha dårlig samvittighet for den. Ikke har jeg Hollywoodansikt heller :D Men generelt så likte jeg ikke den oppmerksomheten.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #14 Skrevet 27. oktober 2008 TS her. Takk for alle svar! Tror jeg lar være å kikke på henne i fremtiden.
Gjest Gjest_kate_* Skrevet 27. oktober 2008 #15 Skrevet 27. oktober 2008 Er man pen så er man vant til at folk kikker. Direkte stirring kan være veldig ubehagelig, men stjålne blikk er helt OK og faktisk litt smigrende synes jeg (unntaket er når det kommer fra gamle menn). Jeg føler meg bare uvel hvis jeg har en dårlig dag, noen ganger har man alle piggene ute og er lei av å bli beglodd. Da hadde jeg nok valgt en annen kasse.. men om jeg har en bra dag, så går jeg gjerne i kassa til han jeg føler ser på meg - setter pris på litt flørt i hverdagen Jeg synes kvinnelige butikkansatte er de verste til å glo, spes i klesbutikker og parfymerier. Og det ofte med en skikkelig sur mine! Da føler jeg enten at de måler meg opp og ned og dømmer klær/utseende, eller at de tror jeg skal stjele noe.
Gjest virvelvind Skrevet 27. oktober 2008 #16 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg synes kvinnelige butikkansatte er de verste til å glo, spes i klesbutikker og parfymerier. Og det ofte med en skikkelig sur mine! Da føler jeg enten at de måler meg opp og ned og dømmer klær/utseende, eller at de tror jeg skal stjele noe. Helt enig. Har opplevd at ei dame har fulgt etter meg på avstand gjennom en hel klesbutikk. Bare latet som om hun skulle rette på noen stativer her og der o.l, dårlig sjult "spionering". Jeg handler ikke der lengre for å si det slik.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 27. oktober 2008 #17 Skrevet 27. oktober 2008 jeg går til en fast matbutikk, en ny fyr begynte å jobbe der og etter en stund la jeg merke til at han "sendte meg stjålne blikk", etter noen uker slengte han på et smil når jeg så tilbake. Jeg tenkte ikke så mye over det annet enn at han er ansatt og ansatte bør smile til kunder! Slikt er vel litt normalt også-eller?? Deretter gikk det over for en periode. En helg senere sto jeg v en kasse og ventet på at noen skulle ekpeditere meg, ingen ansatte i sikte... Før han kom å satte seg der... Smil gikk begge veier, samme kvelden møtte jeg han på fest hos en jeg kjenner, og nå et halvt år etter er vi kjærester
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #18 Skrevet 27. oktober 2008 TS her. Takk for alle svar! Tror jeg lar være å kikke på henne i fremtiden. Det er forskjell på å kikke, og kanskje smile, enn å glo/stirre og eventuelt oppføre seg på grensen til uanstendig. Jeg ville bare følt meg smigret om jeg følte at det var noen - en butikkansatt eller hva som helst - syntes jeg var verdt å se mer enn én gang på. Bare se, du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå