Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gokväll alla!

Funderar på att skriva kort om det norska Apoteket och om vilka produkter som Ni har men som vårt svenska Apotek inte tar in. På min blogg då alltså.

Ni verkar ha betydligt trevligare sortiment.

Vilken är det norska Apotekets hjemmeside?

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.apotek1.no

www.allianceapotek.no

www.vitusapotek.no

www.dittapotek.no

www.sykehusapoteket.no

Gjest Deception
Skrevet

De "interessante" som jeg kommer på, er La Roche Posay, Avène og ROC, men utvalget varierer stort. De selger også Vichy, men det finnes jo på svenske apoteker, også.

Skrevet

1000-tack söta tjejer!

Dessa hemsidor...är det så att olika Apotek har olika sortiment, eller ska det vara samma på alla norska (i princip då)?

ROC och LRP är mycket trevliga märken då man inte fullt ut brukar Cc, eller vill kombinera sin hud med både medicinska inslag och kosmetiska!

MVH

Jean

Gjest Deception
Skrevet

De norske apotekene finnes i flere ulike kjeder, og det kan godt tenkes at utvalget varierer litt mellom de ulike, men jeg har ikke oppdaget noe mønster.

Gjest Pimpernell- rød
Skrevet

Det er kommet en kjede til..

www.bootsapotek.no

Har mange spenndende serier. Spesielt er No 7 veldig bra. No 7 får du også på apotek i Alliance-kjeden, men ikke i noen andre apotekkjeder.

Miss farmacia

Skrevet

Ojdå, flera olika Apotekskedjor?

Här har staten ännu monopol och det enda som existerar är www.apoteket.se då.

Men jättetack! Ska gå igenom och göra en liten sammanfattning och skriva några rader om detta i bloggen så småningom!

TACK

MVH

Jean

Gjest Deception
Skrevet
Ojdå, flera olika Apotekskedjor?

Här har staten ännu monopol och det enda som existerar är www.apoteket.se då.

Men jättetack! Ska gå igenom och göra en liten sammanfattning och skriva några rader om detta i bloggen så småningom!

TACK

MVH

Jean

Til gjengjeld er prisene i Sverige mye mer humane når det gjelder vanlige apotekvarer, sånn som hodepinetabletter, salver, plaster osv. De norske prisene der er rene landeveisrøveriet. Jeg tror jeg betalte under 50 SEK for 30 stk 400 mg Ibumetin for ikke så lenge siden, mens i Norge koster det billigste merket 69,50 NOK for 20 stk. :forvirret:

Det norske apoteket har forresten også Aderma-serien, som ikke er direkte medisinsk, men basert på havre, og ekstremt beroligende for sårbar eksemhud.

Skrevet

Tack Deception. detta låter onekligen intressant. tror jag ska ammanfatta på så sätt att jag även kan ta med mig detta i en förfrågan till det svenska Apoteket. dags för lite kritik till dem känner jag!

Ps: fast allt är ju nästan dubbelt så dyrt i Norge utom dieseln som ligger på samma nivå. Min sambo är ju varje vecka inne i Norge och kör tradare och det ÄR dyrt att ens köpa en korv med bröd!

MVH

Jean

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...