mari4ever Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Nydelig by og alltid hatt lyst å reist her og nå skal jeg endelig her:D Noen som kan anbefale emner som guiding og noe vi må se der i byen?, spisesteder, shopping (spesielt) og uteplasser? takker for alle svar:)
Bex Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Stockholm er en av mine favorittbyer. Du er heldig som skal dit! Å gjøre: Junibacken, om du er glad i Astrid Lindgren. Tur på Djurgården. Rusle rundt i Gamla Stan. Å shoppe: NK, Gallerian, Bibliotkesgatan og Sturegalleriet bør dekke det meste. Også er det en stor Topshop i Drotninggatan. Men det hjelper jo litt om du forteller litt hva slags stil du er ute etter Å spise: Stockholm er bra på lunsj! Foam, Cafe Creme, Albert&Jacks er steder jeg stikker innom. Syntes det var gøy på Storehof, et utested som har både tett dansegulv, travel bar og rolige lounge-områder. Tror de fleste vil like seg der, kanskje med unntak av de som trives best på brune barer på Grønland... Det er jo litt vestkant.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Var i Stockholm i februar i fjor. Kle dere godt, det kan bli svært så surt og kaldt og forblåst der på den tiden. Men det var veldig fint der, spesielt Gamla Stan var større og finere enn jeg hadde trodd på forhånd. Drottninggatan har det man trenger av butikker. Men mye elg og svenske flagg Dere må smake på de fantastiske svenske "semlor", boller med krem. Nam!
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Ja, Gamla Stan er veldig fin. Jeg syntes også det var interessant å se Wasa-skipet.
mari4ever Skrevet 2. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2008 Stockholm er en av mine favorittbyer. Du er heldig som skal dit! Å gjøre: Junibacken, om du er glad i Astrid Lindgren. Tur på Djurgården. Rusle rundt i Gamla Stan. Å shoppe: NK, Gallerian, Bibliotkesgatan og Sturegalleriet bør dekke det meste. Også er det en stor Topshop i Drotninggatan. Men det hjelper jo litt om du forteller litt hva slags stil du er ute etter Å spise: Stockholm er bra på lunsj! Foam, Cafe Creme, Albert&Jacks er steder jeg stikker innom. Syntes det var gøy på Storehof, et utested som har både tett dansegulv, travel bar og rolige lounge-områder. Tror de fleste vil like seg der, kanskje med unntak av de som trives best på brune barer på Grønland... Det er jo litt vestkant. Så gøy å få så mye gode tips:) takk!:D Skal der med en venninne som gikk på reiseliv med med og jeg absolutt elsker sverige etter å ha vert der bare en gang, og da var jeg i Gøteborg:) Gleder meg vilt til Stocholm for å bare oppleve hele byen og livet der Elsker Topshop så håper det er lett å finne frem til den! hørtes bra ut de andre plassene også og skal absolutt nortere meg disse plassene hehe liker meg absolutt på dansegulvet så kjekt med et bra utested vi kan svinge oss hele natten:) Jeg har en litt avslappet stil i klesveien men tilbehøret er fargerikt og liker godt skjerf, vesker, en fargerik cardigan og foreksempel fargerike sko/sneakers Anbefalinger på sko butikker er også veldig aktuelt også så bare kom med tips her!
Bex Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Sko synes jeg er vanskelig å kjøpe, så er ikke innom så mange skobutikker når jeg reiser... Men Rizzo på NK har mye fint, og Topshop har jo egen skoavdeling. Ellers kan Nilsson ha litt. Om du Googler litt, finner du også svenske forum og sånn. Ellers kan du sjekke: http://www.hittaplagget.se/clothes/region14.asp
mari4ever Skrevet 3. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2008 Sko synes jeg er vanskelig å kjøpe, så er ikke innom så mange skobutikker når jeg reiser... Men Rizzo på NK har mye fint, og Topshop har jo egen skoavdeling. Ellers kan Nilsson ha litt. Om du Googler litt, finner du også svenske forum og sånn. Ellers kan du sjekke: http://www.hittaplagget.se/clothes/region14.asp tusen takk for bra tips fra deg:D<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå