Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Hei, Jeg SKAL ha juletre i år. Men jeg bor i en liten leilighet. Det blir jo ikke kuletre i vanlig forstand, men et "juletre" i potte, maks 1m høyt. Hvor kan jeg få tak i dette? På forhånd takk for hjelpen!
mia83 Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Tenker du på plast eller ekte? På Plantasjen hadde de plastjuletrær i forskjellige størrelser i fjor iallefall.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 EKTE, selvfølgelig Bor rett utenfor Oslo.
Brunhilde Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Det hender at juletreselgerne har bittesmå trær. Et år hadde jeg et som var så lite at vi måtte sette en innpakket kasse under for å ikke tråkke på det.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Det hender at juletreselgerne har bittesmå trær. Et år hadde jeg et som var så lite at vi måtte sette en innpakket kasse under for å ikke tråkke på det. Hehe, interessant:) Takk for svar. Men, tror det enkleste hadde vært å ha det i en potte... Finnes det gran (max en meter som sagt gjerne ca 70-80 cm) i potte? ALternativt noe tilsvarende som kan pyntes. Men grantrær lukter jo godt....På IKEA hadde de mini-grantrær for to uker siden, men de var bare ca 20 cm høye. Altså litt for små....
thapara Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har kjøpt det lille fra ikea! Ser for meg at det kommer til å vokse i takt med ungens julepyntproduksjon! Ellers kan du vel høre med en lokal gartner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå