Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #1 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hei, Jeg SKAL ha juletre i år. Men jeg bor i en liten leilighet. Det blir jo ikke kuletre i vanlig forstand, men et "juletre" i potte, maks 1m høyt. Hvor kan jeg få tak i dette? På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. oktober 2008 #2 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tenker du på plast eller ekte? På Plantasjen hadde de plastjuletrær i forskjellige størrelser i fjor iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #3 Del Skrevet 26. oktober 2008 EKTE, selvfølgelig Bor rett utenfor Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 26. oktober 2008 #4 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det hender at juletreselgerne har bittesmå trær. Et år hadde jeg et som var så lite at vi måtte sette en innpakket kasse under for å ikke tråkke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #5 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det hender at juletreselgerne har bittesmå trær. Et år hadde jeg et som var så lite at vi måtte sette en innpakket kasse under for å ikke tråkke på det. Hehe, interessant:) Takk for svar. Men, tror det enkleste hadde vært å ha det i en potte... Finnes det gran (max en meter som sagt gjerne ca 70-80 cm) i potte? ALternativt noe tilsvarende som kan pyntes. Men grantrær lukter jo godt....På IKEA hadde de mini-grantrær for to uker siden, men de var bare ca 20 cm høye. Altså litt for små.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thapara Skrevet 27. oktober 2008 #6 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har kjøpt det lille fra ikea! Ser for meg at det kommer til å vokse i takt med ungens julepyntproduksjon! Ellers kan du vel høre med en lokal gartner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå