Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mye å velge mellom og klarer aldri å bestemme meg^^

Jeg har veldig fet t-zone og ellers normale kinn og nesten aldri kviser

Har vurdert serier som Dermalogica, MD, Dr. haushca, Clarins osv

Jeg trenger vanlig rens (renseskum, eventuelt rensemelk) og tonic.

Trenger noe som reduserer oljen i t-zonen.

fyr løs med erfaringer og hva dere har vært best fornøyd med til nå

kan også skrive hvor jeg får hudpleien billig(ere) på nettsteder:)

takk for hjelp på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Dr.Hauschka. Bruker dagkrem, rosenkrem og rensemelk og er veldig fornøyd med det.

Jeg kjøper det her www.onlyorganic.no siden det er billigere enn helsekosten og andre nettbutikker jeg kjenner til.

Skrevet
Jeg liker Dr.Hauschka. Bruker dagkrem, rosenkrem og rensemelk og er veldig fornøyd med det.

Jeg kjøper det her www.onlyorganic.no siden det er billigere enn helsekosten og andre nettbutikker jeg kjenner til.

høres bra ut:)

kan jeg spørre hva hudtype du har? siden jeg trenger noe som reduserer blankheten i t-zonen min bra... vet du om noen av disse produktene gjør dette?

Skrevet
høres bra ut:)

kan jeg spørre hva hudtype du har? siden jeg trenger noe som reduserer blankheten i t-zonen min bra... vet du om noen av disse produktene gjør dette?

Jeg har vel normal hud vil jeg tro. På www.drhauschka.com er det mulig å liste produkter basert på hudtype, ta en titt der.

Skrevet
Kan ikke tenke meg at Dr h hjelper på fet hud..

Sats heller på merker som MD eller DDF. MD finner du sikkert mye info om her, eller gå til hudpleier å få hjelp til å velge produkter. Kjøp feks her http://www.prettyskin4less.com/Shop/Control/fp/SFV/32502

DDF finner du her http://www.skin-etc.com/ddf.html

her var det bra utvalg meg veldig dyr frakt da:S damn

100 kr i frakt og på skin-etc hva frakt skal jeg velge da? ble jo 30 dollar med den frakten jeg bestilte :fnise:

Skrevet

Jag vill inte verka tjatig, men om du helt har missat alla trådar om vilken hudvård som verkligen gör nytta för huden, så är det just flera typer av olika märken under genrén "Cosmeceuticals" eller "medicinsk hudvård" som innehåller substanser som kan förändra din hud. DFet kan inte kosmetiska preparat göra.

Ett Cc-preparat innehåller minst 2 kroppsegna substanser. Gå in på www.skin-etc.com och skrolla i märkesraden så har du mängder av god hudvård, där finns även DDf som Lucky här, tar upp.

dr Hauschka kan inte göra något med din hud. Däremot innehåller märket mängder av fetter, oljor och växtextrakt som mycket oftare än syntetiska eller kroppsegna substanser, ger upphov till sjuklig hy på sikt.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Skrevet
Jag vill inte verka tjatig, men om du helt har missat alla trådar om vilken hudvård som verkligen gör nytta för huden, så är det just flera typer av olika märken under genrén "Cosmeceuticals" eller "medicinsk hudvård" som innehåller substanser som kan förändra din hud. DFet kan inte kosmetiska preparat göra.

Ett Cc-preparat innehåller minst 2 kroppsegna substanser. Gå in på www.skin-etc.com och skrolla i märkesraden så har du mängder av god hudvård, där finns även DDf som Lucky här, tar upp.

dr Hauschka kan inte göra något med din hud. Däremot innehåller märket mängder av fetter, oljor och växtextrakt som mycket oftare än syntetiska eller kroppsegna substanser, ger upphov till sjuklig hy på sikt.

MVH

Jean

Hmm..rart at så mange sverger til Dr.Hauschka når du sitter inne med alle svar. Flink du.

Skrevet

Tack kära Gjest :klemmer:

MVH

Jean

Skrevet

MVH

Jean

jeg forstår virkelig ikke svensk. forstår ikke hva jean skriver jeg.hva hun mente?

og jean jeg forstår at hudpleie ikke kan forandre min hud selvsagt men ikke oil control lotion hjelper noe særlig alene for meg ( altså matter) så da vil jeg prøve hele serien for et optimalt resultat forhåpentligvis;)

Skrevet

MVH

Jean

Ooops ironi funker tydeligvis ikke på nett.

Skrevet
Ooops ironi funker tydeligvis ikke på nett.

tydeligvis ikje:p og tok at dette var ironic jeg da:D :fnise:

Gjest Maria_hudpleier
Skrevet

Jean har helt rett. Den serien vil ikke gjøre mye godt for huden din. Du bør satse på Cosmeceuticals som MD Formulations, Elixir Cosmeceuticals og Exuviance.

Gjest *lucky*
Skrevet

Ta deg en tur til hudpleier å få råd om produkter der siden du virker så usikker. Prøv gjerne MD.

Du kan jo kjøpe de produktene du blir anbefalt på nettet. En time for å se på hvilken behov huden din har er gratis hos de fleste hudpleiere.

Skrevet
Ta deg en tur til hudpleier å få råd om produkter der siden du virker så usikker. Prøv gjerne MD.

Du kan jo kjøpe de produktene du blir anbefalt på nettet. En time for å se på hvilken behov huden din har er gratis hos de fleste hudpleiere.

oki takk skal gjøre det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...