Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til hva jeg kan gi til svigers! De bor langt unna, så gaven må sendes i posten (=ikke noe tungt). Mannen min er så dårlig til å komme med forslag!!! :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De er mlm 65 og 75! Gaven kan koste mlm 300-500kr :)

Endret av Lunalu
Skrevet

Da kan vi i allefall med en gang slå fast at gaven må bestå av noe som kan spises eller drikkes. Hvis dere da ikke har barn de kan få bilde elelr album av.

Går jo an å bestille vin som blir sendt som gave.

Ellers kan dere jo kjøpe den minste norgespakken og stappe den med litt ekstra dyr kaffe og litt dyr konfekt i fine cellofanposer.

Det viktigste er å ikke gi så voksne mennesker noe som må stå fremme.

Jeg er ikke så gammel, men hadde satt veldig pris på å få det jeg har foreslått.

Bøker kan være et alternativ, men da skal dere vite hva de leser.

Ellers kan et abonnement på bladet "Vi ovr 60", også være et alternativ, men det vet jeg ikke prisen på.

Ikke gi selvlagde gavekort på tjenester, det er så sumt. Vi kan gjøre hverandre tjenester uten å bruke det som gave.

Gjest Gjest_jente23_*
Skrevet

Bare et lite tips...

Hvis du kjøper en smartposteske på postkontoret så har denne fri vektgrense, noe som betyr at du ikke trenger å tenke på hvor tung gaven kan være :)

Skrevet

Vad med en god bok till dem vardera? Beställer du på nätet kan du få skickat dem direkt till svigers i gavepakke. Eller en pakke med syltetöy och saft från hervik.com kanske? Den går också få skickad som pakke direkt till mottagaren.

Skrevet

Vet du hva de liker å gjøre?, evt hva de liker å spise, kose seg med osv... Spør mannen din om slike ting istedenfor å spørre hva skal vi kjøpe, en del menn klarer ikke å koble de to tingene. Selv om jeg er enig i at mat og drikke, evt en god bok kan være en fin gave er det jo ikke sikkert det er det rette for disse to. Kanskje kjøper du en cognac og liker ikke alkohol osv... Dersom mannen ikke kan svare på disse tingene, så har du kanskje en svigerinne/ svoger som har litt mer peiling?

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt billetter til Hulemannen til mine svigerforeldre. Litt dyre billetter, men du kan kanskje kjøpe andre billetter? I hvertfall billig å sende :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...