Gjest Gjest_Karianne_* Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg forstår meg ikke på menn. Jeg er en helt normal jente som rett og slett ikke har draget. Utseendemessig virker det som om mange menn liker det de ser. Jeg har lagt merke til at mange snur seg etter meg og er jeg på byen får jeg alltid mye oppmerksomhet og mange kommer bort og vil snakke med meg. Problemet er det at det virker som feil type menn er de som tar kontakt. Den typiske playboyen og posøren. Uansett dater jeg jo selvfølgelig i ny og ne, og de fleste er veldig interesserte med en gang. De ringer og sender mange meldinger og vil se meg flere ganger. Jeg er ofte litt tilbakeholden ettersom jeg har blitt såret før, men jeg viser likevel litt interesse. Men hvis ting begynner å bli litt mer alvorlig forsvinner de som oftest bare...de fordufter og tar ikke kontakt igjen. Jeg forstår ikke hva jeg gjør galt. Jeg blir lei meg og såret. Og vet ikke hva jeg skal tro. Det må jo være noe alvorlig galt med meg som aldri kan få en mann til å falle seriøst.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Du må ikke tenke så negativt om deg selv. Når det er mange som viser interesse og vil treffe deg, må det jo bety at du er attraktiv og interessant. Men hvis du har dårlig selvtillit, kan det være noe som de merker etterhvert og derfor mister interesse. Det er viktig at du har tro på deg selv, er klar på hva du ønsker, og ikke finner deg i hva som helst.
Gjest Thomas29 Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg forstår meg ikke på menn. Jeg er en helt normal jente som rett og slett ikke har draget. Utseendemessig virker det som om mange menn liker det de ser. Jeg har lagt merke til at mange snur seg etter meg og er jeg på byen får jeg alltid mye oppmerksomhet og mange kommer bort og vil snakke med meg. Problemet er det at det virker som feil type menn er de som tar kontakt. Den typiske playboyen og posøren. Uansett dater jeg jo selvfølgelig i ny og ne, og de fleste er veldig interesserte med en gang. De ringer og sender mange meldinger og vil se meg flere ganger. Jeg er ofte litt tilbakeholden ettersom jeg har blitt såret før, men jeg viser likevel litt interesse. Men hvis ting begynner å bli litt mer alvorlig forsvinner de som oftest bare...de fordufter og tar ikke kontakt igjen. Jeg forstår ikke hva jeg gjør galt. Jeg blir lei meg og såret. Og vet ikke hva jeg skal tro. Det må jo være noe alvorlig galt med meg som aldri kan få en mann til å falle seriøst. Den oppmerksomheten jenter får på byen, har liten sammenheng med hva vi menn ser på som attraktivt hos en kjæreste. Virker desverre som om mange jenter ikke helt har forstått det. Du nevner selv at det er typiske "playere" og "hunks" som viser deg interesse der og da, men som fordufter straks du gir utrykk for at du kunne tenke deg noe mer. Noe som støtter opp om dette. Feks kan en jente med et helt middelmådig utseende bare ved hjelp av svært utfordrene klær, sminke, pushup osv med en " kom å ta meg" holdning få mye mer oppmerksomhet enn jenter som er langt over henne på utseendeskalaen. Misforstå meg rett. Jeg sier ikke at du er en slik jente men for meg kan det virke som du sikter ett hakk for høyt. Tenk på hvordan du kler deg og hva du signaliserer på byen.
Gjest playgirl Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Hvis det kun er playboys du dater, så er det jo ikke så rart at de fordufter når det blir seriøst. Alle kvinner tror at en playboy vil falle for dem og "la seg temme" hvis de er bra nok, men sannheten er at dette kan være veldig vanskelig. Er man kronisk singel og digger dating, flørting og sjekking fremfor parforhold så skal det mye til for å gi opp dette. Selv er jeg en type person som alltid mister interessen etter en stund, når den første "betattheten" eller forelskelsen er over. Jeg lever for den innledende fasen hvor alt er spennende og usikkert og nytt, hvor man har sommerfugler i magen og kjenner seg litt nyforelska. Når denne fasen begynner å gå over, så blir jeg lei. Mulig de du har datet er slik.. mest glad i dating, mindre glad i forhold? Mvh playgirl
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Har opplevd dette selv, men for meg er det ikke noe problem, siden jeg ikke er ute etter noe mer... Men, fikk til min store overraskelse høre fra en jeg traff for to år siden, at han da var småforelsket i meg. Men han klarte ikke tolke meg, og gav derfor opp... Jeg hadde aldri en mistanke om det! Kanskje det er slik med noen av dine og?
Gjest Stjernedryss Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Hvis det kun er playboys du dater, så er det jo ikke så rart at de fordufter når det blir seriøst. Alle kvinner tror at en playboy vil falle for dem og "la seg temme" hvis de er bra nok, men sannheten er at dette kan være veldig vanskelig. Er man kronisk singel og digger dating, flørting og sjekking fremfor parforhold så skal det mye til for å gi opp dette. Man kan jo ikke vite om det er en playboy man dater før det er for sent da... Det er utrolig hvor sleipe enkelte av de er.
Gjest Kjetil Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Man kan jo ikke vite om det er en playboy man dater før det er for sent da... Det er utrolig hvor sleipe enkelte av de er. Jeg håper for din del at du er svært ung ( under 20). Hvis du ikke greier å skille playere fra ordentlige menn med gode verdier vet du fint lite om menn. Jeg tror de fleste kvinner greier å lære dette med årene. Men selvfølgelig er det alltid noen som aldri lærer/ utvikler seg. Jeg tør påstå at dersom jeg hadde vært på et utested/ fest skulle jeg i løpet av 5 min. greid å peke ut hvem som er "playere" Det er lov å bruke hodet, Hilsen Kjetil ( en ordentlig mann på 30 ;-))
mann23 Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Er du kjip på sexen? Eventuelt dårlig i senga? Jeg orker ikke stresse med damer som er det ihvertfall...
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg håper for din del at du er svært ung ( under 20). Hvis du ikke greier å skille playere fra ordentlige menn med gode verdier vet du fint lite om menn. Jeg tror de fleste kvinner greier å lære dette med årene. Men selvfølgelig er det alltid noen som aldri lærer/ utvikler seg. Jeg tør påstå at dersom jeg hadde vært på et utested/ fest skulle jeg i løpet av 5 min. greid å peke ut hvem som er "playere" Det er lov å bruke hodet, Hilsen Kjetil ( en ordentlig mann på 30 ;-)) Det der er jeg så lei av å høre....ikke alle playere er smørglatte fyrer. De "playerne" jeg har møtt har vært sporty, sunne, helt alminnelige menn som jeg aldri ville trodd noe ondt om, før de plutselig gjør det slutt. En gjorde det slutt fordi jeg snakket med en annen mann, flere uker etter at det skjedde. Det har virkelig fratatt meg troen på menn overhodet.. Og jeg er godt voksen, 30+.
Gjest Kjetil Skrevet 27. oktober 2008 #10 Skrevet 27. oktober 2008 Det der er jeg så lei av å høre....ikke alle playere er smørglatte fyrer. De "playerne" jeg har møtt har vært sporty, sunne, helt alminnelige menn som jeg aldri ville trodd noe ondt om, før de plutselig gjør det slutt. En gjorde det slutt fordi jeg snakket med en annen mann, flere uker etter at det skjedde. Det har virkelig fratatt meg troen på menn overhodet.. Og jeg er godt voksen, 30+. Jeg snakker ikke om smørglatte fyrer. En player er ikke nødvendigvis solbrun, muskuløs, flott, dandy osv. Det er en altfor primitiv måte å se det på. Det handler ikke om et stereotypt utseende men om en atferd de aller fleste kvinner på din alder har lært seg å gjennomskue. Men det skal jo sies at det er lettere for meg som mann å gjennomskue en slik person. 1. En player er ofte litt for komfortabel ( selvsikker og avslappet) i møtet med nye kvinner, da dette er noe trigger på og han har gjort dusinvis av ganger før. ( De aller fleste menn viser små tegn til usikkerhet til kvinner han tiltrekkes av) 2. De tar ofte stor plass i sosiale sammenhenger og er lett å legge merke til. De velger ofte strategiske plasseringer på fester og utesteder. 3. En dreven player har sjekket opp såpass mange kvinner og testet ut hva som fungerer og hva som ikke gjør det. En mann som virker litt for god til å være sann og som sier de "rette tingene" hele tiden er noe du bør være obs på. 4. Ikke la deg manipulere av utseende. En player må ikke være overdrevent kjekk. Har et par kamerater av meg som ikke er det og som bytter "kjærester" oftere enn andre bytter undertøy. 5. Er du fortsatt usikker, test han! En dreven sjekker ( noe de fleste menn IKKE er) vet eksakt hvor han har deg, merker når du tester han, vet hvordan spillet fungerer og hvordan han skal få deg.
Rexina Skrevet 27. oktober 2008 #11 Skrevet 27. oktober 2008 Hvis det kun er playboys du dater, så er det jo ikke så rart at de fordufter når det blir seriøst. Alle kvinner tror at en playboy vil falle for dem og "la seg temme" hvis de er bra nok, men sannheten er at dette kan være veldig vanskelig. Er man kronisk singel og digger dating, flørting og sjekking fremfor parforhold så skal det mye til for å gi opp dette. Selv er jeg en type person som alltid mister interessen etter en stund, når den første "betattheten" eller forelskelsen er over. Jeg lever for den innledende fasen hvor alt er spennende og usikkert og nytt, hvor man har sommerfugler i magen og kjenner seg litt nyforelska. Når denne fasen begynner å gå over, så blir jeg lei. Mulig de du har datet er slik.. mest glad i dating, mindre glad i forhold? Mvh playgirl Akkurat sånn er jeg også, og det PLAGER meg faktisk! Er vel på motsatt side av TS. Det kommer så mange koselige, ordentlige og fantastiske gutter inn i livet mitt som åpner hjertet sitt og alt, men jeg stoler ikke på gutter uansett og klarer ikke å falle for de.. Det er så og si umulig. Han ene gir seg ikke og har kjempet for meg siden februar! Hadde ønsket at jeg kunne hatt følelser for han, for det var jo så koselig i begynnelsen. Men etter at sommerfuglene flakset avgårde, har jeg mistet helt interessen:( Føler meg også mislykka!
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #12 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg snakker ikke om smørglatte fyrer. En player er ikke nødvendigvis solbrun, muskuløs, flott, dandy osv. Det er en altfor primitiv måte å se det på. Det handler ikke om et stereotypt utseende men om en atferd de aller fleste kvinner på din alder har lært seg å gjennomskue. Men det skal jo sies at det er lettere for meg som mann å gjennomskue en slik person. 1. En player er ofte litt for komfortabel ( selvsikker og avslappet) i møtet med nye kvinner, da dette er noe trigger på og han har gjort dusinvis av ganger før. ( De aller fleste menn viser små tegn til usikkerhet til kvinner han tiltrekkes av) 2. De tar ofte stor plass i sosiale sammenhenger og er lett å legge merke til. De velger ofte strategiske plasseringer på fester og utesteder. 3. En dreven player har sjekket opp såpass mange kvinner og testet ut hva som fungerer og hva som ikke gjør det. En mann som virker litt for god til å være sann og som sier de "rette tingene" hele tiden er noe du bør være obs på. 4. Ikke la deg manipulere av utseende. En player må ikke være overdrevent kjekk. Har et par kamerater av meg som ikke er det og som bytter "kjærester" oftere enn andre bytter undertøy. 5. Er du fortsatt usikker, test han! En dreven sjekker ( noe de fleste menn IKKE er) vet eksakt hvor han har deg, merker når du tester han, vet hvordan spillet fungerer og hvordan han skal få deg. Takk for tipsene. Men tror ikke mine "playere" likevel faller inn under dine kategorier. Det er jo også jeg som har sjekket de opp. Og jeg er nok ikke en type kvinne playere faller for, alt for kjedelig og seriøs. Tror jeg da. Og ang. pkt 5: vet hvorfan han skal få meg? Jeg spiller ikke, og ikke "hard to get" om jeg er interessert. Er jeg ikke interessert så spiller jeg altså ikke, og da nytter ingen sjekketriks.
Gjest TS Skrevet 27. oktober 2008 #13 Skrevet 27. oktober 2008 Takk for at det er så mange av dere som faktisk forstår at det er umulig å se allerede på en fest at gutter er playere. Du Knut som mente at man med tiden lærte dette, ja hva er tegnene? Alle menn har jo forskjellige teknikker i spillet sitt. Hvis ikke hadde de jo antakeligvis ikke kunne playe som de gjør. Da hadde man jo aldri bitt på. JEg kler meg ikke spesielt utfordrene, og pusher verken det ene eller andre opp. Jeg har nå den siste tiden avslått tre dates fra venner av mine venner og en hyggelig gutt jeg møtte på en fest. Jeg har nok kommet til det punket at jeg rett og slett ikke tør mer i redsler for å bli såret. Men de gir ikke seg lett...så igjen, hvorfor er menn så utrolig interessert når man er avvisende? de tar jo helt av. er ganske sikker på om jeg hadde sagt ja til date hadde etterhvert gjort som de andre! men takk for at så mange svarer!
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. oktober 2008 #14 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg tror ikke det er bare det at gutter er utrolig interessert når man er avvisende, det er har noe med hvordan man selv opplever det også. Jeg har f.eks gutter som jeg overhodet ikke har vært interessert i,men som har sendt meg kanskje en melding i uka over en periode selv om jeg aldri svare. Disse guttene synes jeg er masete. Er jeg interessert i en gutt derimot og kanskje hører noe fra han nesten hver dag, får jeg panikk dersom det går en dag uten at jeg hører noe. Blir vel nesten sånn at uansett hvor pågående han måtte være så synes jeg ikke han tar initiativ nok.
Gerd Karin Skrevet 23. juli 2023 #15 Skrevet 23. juli 2023 Jeg faller i hvert fall IKKE og absolutt ALDRI for en mann som viser meg interesse. Jeg må være jegeren hele tiden, hvis ikke betyr det null kjangs hos meg og kanskje i tillegg en sårende, vond og stygg kommentar fra min sleivete kjeft. Her i Hallingdal vokser dessverre ikke menn jeg kunne falt for på trær. Liker avvisende, selvopptatte og egoistiske menn som har null interesse for både å stifte familie eller gå inn i et forhold. Tenner på langt hår, pent ytre, en sporty livsstil og at de ikke er sosiale av seg.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #16 Skrevet 23. juli 2023 Gerd Karin skrev (Akkurat nå): Jeg faller i hvert fall IKKE og absolutt ALDRI for en mann som viser meg interesse. Jeg må være jegeren hele tiden, hvis ikke betyr det null kjangs hos meg og kanskje i tillegg en sårende, vond og stygg kommentar fra min sleivete kjeft. Her i Hallingdal vokser dessverre ikke menn jeg kunne falt for på trær. Liker avvisende, selvopptatte og egoistiske menn som har null interesse for både å stifte familie eller gå inn i et forhold. Tenner på langt hår, pent ytre, en sporty livsstil og at de ikke er sosiale av seg. Ok. Tror TS er ferdig med tråden nå etter 15 år.. Anonymkode: bfd11...269 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #17 Skrevet 23. juli 2023 Gerd Karin skrev (13 minutter siden): Jeg faller i hvert fall IKKE og absolutt ALDRI for en mann som viser meg interesse. Jeg må være jegeren hele tiden, hvis ikke betyr det null kjangs hos meg og kanskje i tillegg en sårende, vond og stygg kommentar fra min sleivete kjeft. Her i Hallingdal vokser dessverre ikke menn jeg kunne falt for på trær. Liker avvisende, selvopptatte og egoistiske menn som har null interesse for både å stifte familie eller gå inn i et forhold. Tenner på langt hår, pent ytre, en sporty livsstil og at de ikke er sosiale av seg. Disse finnes det en del av både her i Hallingdal og over fjellet, borti Vallers. Det med langt hår er derimot verre gitt! Dog, er litt populært det oppi Vats. Anonymkode: 2382c...b2c
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #18 Skrevet 23. juli 2023 Gerd Karin skrev (20 minutter siden): Jeg faller i hvert fall IKKE og absolutt ALDRI for en mann som viser meg interesse. Jeg må være jegeren hele tiden, hvis ikke betyr det null kjangs hos meg og kanskje i tillegg en sårende, vond og stygg kommentar fra min sleivete kjeft. Her i Hallingdal vokser dessverre ikke menn jeg kunne falt for på trær. Liker avvisende, selvopptatte og egoistiske menn som har null interesse for både å stifte familie eller gå inn i et forhold. Tenner på langt hår, pent ytre, en sporty livsstil og at de ikke er sosiale av seg. Du har trekt mange gamle tråder opp i det siste. Kjeder du deg? Googler du gsmle tråder? Det er 15 år siden, du kan ikke finne deg en nyere tråd og beskrive drømmemannen din i da? Anonymkode: 9752a...7eb 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #19 Skrevet 23. juli 2023 On 10/26/2008 at 3:34 PM, Guest Gjest_Karianne_* said: Problemet er det at det virker som feil type menn er de som tar kontakt. Den typiske playboyen og posøren. Det er den typen menn som tar kontakt med kvinner Anonymkode: f6e11...2f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå