Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tørr hud med litt ujevn hudfarge, og har dårig erfaring med kremfoundation. Er det noen med tørr hud som bruker mineralfoundation? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det går helt fint så lenge du bruker en god fuktighetskrem under.

Jeg har tørr hud, men når jeg bruker en god krem så har jeg jo 'tryllet' vekk den tørre huden resten av dagen, og da går det fint med mineralfoundation.

Hvis du går rundt med tørr hud hele tiden uten å gi den nok fukt så vil mineralfoundationen legge seg ganske synlig utenpå huden.

Endret av Glynis
Skrevet

Hei!

Det finnes veldig mange ulike merker og typer mineralfoundation. Jeg har bare prøvd ID bare minerals, GloMinerals og YoungBlood. YoungBlood har en flytende foundation, som er spesielt godt egnet til tørr hud siden den gir fukt. For øvrig, har den middels dekkevne og fin glød til huden. Beautybasket.no selger prøver på den for 20 kr + porto (29 kr).

Skrevet

Jeg mener everyday minerals i original glo skal være god for tørr hud.

Skrevet

Jag tycker att Jane Iredale verkligen är kanon för normal/torr hud. Men du måste som tidigare sagt, grunda väl med bra hudvårdande produkter och solskydd innan.

Just nyansen "Satin" från Iredale som jag har, ger en lite mer "wet" look på mig iaf. Jag brukar alltid den iof. Men här är en bild då jag varit ganska torr i huden från början, men arbetat in med hudvård och sedan just mineralpudret.

Döm själv.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

post-22490-1225050480_thumb.jpg

Gjest Deception
Skrevet
Jeg mener everyday minerals i original glo skal være god for tørr hud.

:Nikke: Det er jeg helt enig i. Den gir en veldig fin, polert finish som er veldig naturlig på tørr hud. Ellers kan jeg også anbefale det løse fra GloMinerals.

Skrevet

Ja, det løse fra Glo minerals er veldig bra på tørr hud:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...