Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #1 Del Skrevet 12. juni 2003 Hei, er nyoperert (idag faktisk) og lurer fælt på en ting. Jeg er liten og tynn og brukte A-cup. La inn 250 ml og legen sa det mest sannsynlig ville bli en B-cup. Nå er de så hovne og store under t-skjorte og tynn bandasje at det mest ser ut som en C-cup. Til dere som har operert; hvor mye går hevelsen ned? En størrelse? Halvparten? Går de ned overraskende mye? Nå er de 'giga' i mine øyne... og :D og :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 12. juni 2003 #2 Del Skrevet 12. juni 2003 om du er nyoperert kan du ta det HELT med ro..... jeg synes det var helt omvendt. min er større nå enn da jeg var nyperert,. det første jeg gjorde etter operasjonen var å kikke under dyna og klage til sykepleieren om at de var for små, de kunne umulig lagt inn noe der?! men du kan ikke se str din enda, må regne med ihvertfall tre uker før du ser den virkelige str! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #3 Del Skrevet 12. juni 2003 Hei Liza, jeg glemte å signere innlegget...igjen...mener du at de blir STØRRE??? De er jo så hovne og store som to ballonger nå!! Mente legen sa at de blir litt mindre etter hevelsene - fikk ikke du også hevelser som ga seg? Hvor mye går hevelsene ned? Klem Camille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HellyBelly Skrevet 12. juni 2003 #4 Del Skrevet 12. juni 2003 I begynnelsen så det ut til at jeg skulle få C-cup, men jeg endte opp med B! Jeg tipper den endelige størrelsen din blir en halv eller hel cup mindre... Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #5 Del Skrevet 12. juni 2003 Hei Hellybelly, hvor mange dager tok det før de verste hevelsene ga seg? Jeg er mildt sagt litt sjokka over str....og jeg la da ikke inn så mye? (250 ml). Camille :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HellyBelly Skrevet 12. juni 2003 #6 Del Skrevet 12. juni 2003 For meg tok det litt over en uke, men jeg tror det normalt skal gå kortere tid. Grunnen til at det tok lengre tid for meg var at jeg hadde en bh som var for trang. Hadde "unødvendige" smerter den første uken pga dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 13. juni 2003 #7 Del Skrevet 13. juni 2003 For meg tok det litt over en uke, men jeg tror det normalt skal gå kortere tid. Grunnen til at det tok lengre tid for meg var at jeg hadde en bh som var for trang. Hadde "unødvendige" smerter den første uken pga dette. Mulig du har sagt det før - men nå er det så mange tråder - og så mange involverte at jeg går litt i surr her .. :oops: Hvorfor endte du opp med for liten BH?...tok du utgangspunkt i din daværende størrelse - eller hva du skulle få etterpå? Var det rundt livet den var for liten? Jeg er 75 A nå - og regner med å kjøpe 75 B .....men kanskje jeg kan ha 80 A også da?.. Hvor skal den "sitte" - rundt livet eller rundt selve brystene? Hvor var det vondt for deg? ...Det er jo ikke godt hvis den er liten og har sømmer som gnager ....... Jeg greier liksom ikke å forestille meg hvordan de blir jeg ..om de blir større eller en B......Vurderer å kjøpe en sports-BH - og så får jeg se etter at bandasjen er av om den passer og så da kjøpe flere....... Kanskje jeg skulle ta og prøve noen vanlige BH' er uten på en gele BH jeg bruker til vanlig - som jeg nå har bommul i (for at ikke overgangen skal bli så stor ..ikke noe ene dagen og store neste*ler*) - og så se om jeg nå fyller en B cup ..så vet jeg litt mer ! lurt Virgo !! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 13. juni 2003 #8 Del Skrevet 13. juni 2003 mine var også veldig hovne, det gikk bort etterhvert, når de slutter å være hovne og sprengte kan du begynne å se etter undertøy og prøve ut hvilken str du har fått... dette tar normalt ca tre uker. ingen vits å kjøpe undetøy før det ihvertfall! mine kom mer "ut" liksom, derfor ser de større ut. vet ikke hvordan jeg skal forklare det jeg. husk at de første tre mnd forandrer puppene seg mye! kan ta opptil ett år før de blir som de skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå