Milly:) Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Vet dere om dette er sminke som ikke tetter porene? Noen med erfaringer med denne sminken?
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har brukt den en stund og jeg har ikke opplevd at den tetter porer. Har prøvd mascara, concealer, rouge og øyenskygge. Er veldig fornøyd og skal nok prøve mer fra Dr.Hauschka etterhvert.
Rexina Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Har hatt solpudderet til Dr. Hauschka en stund, og liker det godt. Nå som det begynner å bli tomt er jeg usikker på om jeg skal kjøpe det igjen eller prøve Glo, men det har vært veldig bra. Naturlig farge og har ikke tettet porene. Samtidig ser man ikke ut som et juletre med det på, og det er absolutt et pluss:) Legger til: kom på at jeg også har hatt dekkstiften som skal tørke ut kviser, men den følte jeg at la seg som et oljelag utenpå og kvisen ble nesten mer fremtedene med dekkstift på.. og hvis man prøvde å blande den ut, forsvant den.. Likte ikke den! Endret 26. oktober 2008 av Rexina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå