Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca. 5 måneder siden det ble slutt med ex-kjæresten. Har ikke hatt kontakt siden.

Hvor lang tid må jeg/bør jeg vente før jeg evnt. kan sende en sms?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du ha han tilbake?

Det er veldig lang tid om du ikke har hatt kontakt siden da. Mulig din x har gått videre.

Det er en grunn til at denne personen er en x.

Du kan jo sende en sms om du vil

Skrevet

Fem måneder er lenge nok spør du meg.

Skrevet

Kommer an på hva formålet med meldingen er, og hvordan stemningen var mellom dere da dere slo opp. :)

Skrevet
Kommer an på hva formålet med meldingen er, og hvordan stemningen var mellom dere da dere slo opp. :)

Like etter det ble slutt mellom oss, ble faren hennes hardt skadd i en motorsykkelulykke, og hun sa hun ville være i fred. Siden har jeg ikke turt å ta kontakt. Så vet heller ikke hvordan det går med faren. Ville ta kontakt for jeg savner henne og selv om det ikke blir noe forhold mellom oss, betyr hun mye for meg. Vet heller ikke hva jeg evnt. skal skrive.

Skrevet

ta kontakt nå, i kveld... spør henne om hvordan det går og si at du tenker mye på henner.. er det noe hun trenger så er det bare å si ifra til deg..

Gjest postsekk
Skrevet

Skriv heller

savner henne og selv om det ikke blir noe forhold mellom oss, betyr hun mye for meg
og at du lurer på hvordan det går med faren hennes, enn

at du tenker mye på henner.. er det noe hun trenger så er det bare å si ifra til deg..

Det siste der virker bare som du fortsatt er forelska og smådesp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...