Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #1 Skrevet 12. juni 2003 Har hørt at det skal være så billig å handle barnevogn på HappyLand(?) på Svinesund? At de skal ha de kjente merkene til flere tusenlapper under Norsk pris? Dette er jo utrolig fristende for meg som synes det er drøyt å måtte betale 6000,- for ei ny Simo vogn Er det noen som har vært der og handlet barneutstyr? Hvilke merker har de? Og er prisen virkelig så mye billigere enn her hjemme i norge?
Gjest Qlio Skrevet 12. juni 2003 #2 Skrevet 12. juni 2003 Pappa og stemor var påSvinesund for og sjekke priser. Men de mente at det ikke var mange pengene og spare...... men her inne er det mange med den motsatte erfaringen. Kan du ikke bare dra og sjekke, da?
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #3 Skrevet 12. juni 2003 Jeg ble skuffet over utvalget på Happyland, og ikke var det mange pengene å spare heller. Og dessverre selger de ikke Simo heller, ikke i Strømstad heller. Grunnen er i følge butikkdama at Simo ikke vil ha den konkurransen. Tror de selger det i Stockholm, men ikke rett over grensen...
fruenge Skrevet 13. juni 2003 #4 Skrevet 13. juni 2003 Du sparer ca 15 prosent ved å kjøpe barnevogn på grensen. jeg har sjekket prise, og da spes på tautoni vogner. Og det er nok de vognene de har best utvalg i, og det var enormt.
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #5 Skrevet 13. juni 2003 Svigerinnen min har kjøpt vogn der og er kjempefonøyd! Hun sparte ganske mye i forhold til å kjøpe den i Norge mente hun. Litt billigere pris, og kronekursen i tillegg. Men nå styrker den svenske krona seg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå