Gå til innhold

Billig julegave til samboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år skal vi ta en storbyferie i stedet for julegaver til hverandre, men det er litt stusselig å ikke få gaver på julekvelden, så vi skal gi hverandre noe for ca 200 kr.

Er det noen som har noen tips? Jeg er helt blank ("gavekort" på massasje og god middag etc, er ingen idè), for ellers har vi brukt mellom 3000 og 5000 kr...

Er veeldig takknemlig for litt hjelp, altså :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå antar jeg, basert ut fra nick, at du skal kjøpe til en kvinne. Hva med et pent sølvsmykke, vin og fin sjokolade, et sett undertøy, øredobber, et hjemmespa-sett fra apoteket, en god kosedress, en bok, musikk, en film eller en sesong av en favorittserie på dvd?

Skrevet

hehe, nei, jeg er av hunkjønn ;) Men du kom med mange gode tips allikevel! :)

Jeg er også glad i netthandling, så om noen har noen idèer der tar jeg gjerne i mot!

Skrevet (endret)

Du er kvinne, men da vet jeg det.

Har kjæresten din noen hobbyer? Kanskje han trenger noe til den? En jeger, trenger vel alltids noe i tursekken, en fisker nye kroker, en filatelist mangler gjerne noe i samlingen sin, en supporter liker gjerne ting og tang tilknyttet laget sitt, en gamer ønsker gjerne et spill?

Det er mye å finne på steder som eBay og thinkgeek.com.

Endret av Saeria
Skrevet
:gave: Kjøpe en god massasjeolje, og lag et klippekort på f.eks 5 massasajeøkter! Den gaven hadde iallfall jeg likt!!! :biggrin:
Skrevet

Dårlig på ideer, men vær ekstra nøye på å sjekke ut tilbud og nettsider som finn.no, zett.no og demovarer.no for å se om du kommer over noe ekstra billig.

Er ikke noe han kunne trenge da? Noe til hobbyen, datagreier, kjøkkenet, garasjen etc?

Skrevet

CD/DVD? Det er jo akkurat i prisklassen, men det er da avhengig av hvor musikk/filminteressert han er.

Skrevet

Skal dere på ferie før eller etter jul? Hvis dere skal reise etterpå, er kanskje en bok om stedet dere skal til en ide.

Pocketbok, lite stativ til kamera, en fotogave (f.eks. kalender eller krus med bilde fra en ferie), lydbok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...