hanni Skrevet 12. juni 2003 #1 Del Skrevet 12. juni 2003 I dag har jeg vært på første prøving av kjolen, eller prøvemodellen da - jeg får kjolen sydd. Den blir fin. Jeg skal altså få sydd drømmekjolen i rødt, og den blir kjempekjempefin. Litt dyr da, men sånn er det. Jeg skal ha noen detaljer i hvitt, perler og sølv (kant øverst), og stoffdamen mente at jeg burde ha sko i "metall". Jeg kan tenke meg noe "slingback"-liknende, men ikke sandal. Jeg har stygge tær som må dekkes. Jeg vil heller ikke betale en formue for skoene, da kjolen blir dyr nok Men ve noen hvor jeg kan få tak i noe sånt? Har vært innom kjedene, og jeg bor i Oslo. Sølvsko kan være innmari stygt synes jeg, så jeg er litt kresen også. Evt kunne jeg kanskje hatt hvite sko med noen sølvdetaljer. Håper noen kan hjelpe litt. Jeg gifter meg 16.august. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #2 Del Skrevet 12. juni 2003 Hadde jeg vært deg da, så ville jeg vurdert å kjøpe sko i brudesalong som kan farges, så kan du få den fargen du vil. Se på nettbutikken til Christiane f.eks., mange lekre sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå